Tuesday 26 March 2019

Sklo na mobil spatne nalepene

Pánové si mobil odnesou kamsi dozadu, kde na ně ani nevidíte a pak vám přinesou mobil s nalepeným ochranným sklem a bublinkami pod ním. A dá se znova to tvrzené sklo nalepit na display když ho sundám z toho telefonu? Jasně se jedná o výrobní vadu, zvlášť, když jde sklo domáčknout a pak se zase vrátí nahoru.


Těsnění je tam zřejmě špatně nalepené , jak říkáš, a proto je celé sklo zkřížené. Také se může stát, že ti časem praskne nebo se ti tam bude prášit. Tuto vadu by měl Vodafone uznat k reklamaci a trvej na tom, že chceš nový přístroj, . Fólie se totiž při lepení kroutí a špatně se drží. Chtěli jsme férově rozhodnout, jestli nalepené ochranné sklo snižuje čitelnost displeje, nebo ne.


Každý respondent viděl telefon dohromady 5x, přičemž měl rozhodnout, jestli na telefonu sklo je, nebo ne. Prodejce mi ho nalepil přímo na místě řekl mi, že bublinky pod sklem zmizí, a že je trochu křivě nevadí a vše bude v pořádku. Mobil je to parádní a dlouho jsem neměl tak dobrý mobil vyhovující mým potřebám ale tyto nedotažené drobnosti mě fakt se. Looper Pokud chceš lepit cokoliv ( sklo i folii) tak musíš sundat samozřejmě obě original fólie co jsou na telefonu po zakoupení.


Ostatní skla a fólie byly špatně. Právě na kousku okraje sklo není a tudy se pravděpodobně i dostávají částečky. Koupil jsem si tvrzené sklo Fixed pro galaxy sa špatně jsem ho nalepil.


Ochraná fólie na displej - je potřeba? Другие результаты с сайта androidforum. Návod na nalepení ochranného skla - Sklo na displej sklonadisplej.


Сохраненная копия Похожие Перевести эту страницу Jak nalepit ochranné sklo na mobilní telefon, návo postup. Před zahájením zkontrolujte, zda je zakoupené sklo určeno na Váš mobilní telefon (přiložte sklo na displej a zkontrolujte otvory a tvar). Sklo je přilepeno k telefonu, kapesníkem nalepené sklo vyleštěte - tím se sklo po celé ploše přitlačí. Bojíte se o displej svého mobilu, ale nevíte, zda pro jeho ochranu zvolit tvrzené sklo a případně jaké je pro váš mobil vhodné? Koupíte si nový telefon a během pár dní je na zemi a prasklým sklem na displeji.


Tvrzené sklo VMAX je vyrobeno z kvalitního . Rok jsem používal tvrzené sklo PanzerGlass a zde jsou moje zkušenosti, které . V redakci jsme vyzkoušeli tvrzené sklo na mobilní telefon, které je dostupné pro téměř všechny druhy telefonu. Toto bychom ale nepřikládali za vinu prodejci nýbrž špatné údržbě displeje telefonu. Po vyleštění displeje na něj jen přiložíte tvrzené sklo , které okamžitě přilne. Mam na TyTN, ktere jsem poridil z druhe ruky nalepenou folii Brando (nejaka obycejnejsi, pry stala asi 25- a je primo pro TyTN).


Nevite nekdo, zda je mozne tyhle folie aplikovat opakovane? Pripadne pokud ji strhnu, . Už nikdy nezatížíte peněženku zbytečnými výdaji. Více než na podlaze, vyděsí člověka pavouk na displeji telefonu - obzvlášť pokud se jedná o zbrusu nový kousek.


Piloti konečně promluvili: Tohle v letadle způsobí zapnutý mobil ! U výměny sklíček je postup u. Je třeba odlepit zničené ochranné sklo. Nejdůležitější je, abyste . V tomto videu ukazuji, jak přilepit sklo za cca. Kč, které jsem zakoupil na eBay.


Bývám naštvaná, když se někdo chová nečestně a nesportovně. A tvrzené sklo se dá koupit opravdu levně, tak. Při převzetí telefonu, jsem zjistil, že místo ochranné folie mám na displeji nalepený jen nějaký kus ,,igelitu, který byl o mnoho delší než displej a také užší a špatně nalepený, zkrátka moje ochranná fólie byla pryč. Odmítl jsem telefon převzít. Asi po půl hodině od návštěvy prodejny, mi zavolal prodejce s tím, . Pro tento návod jsem si pořídil ochranné tvrzené sklo od firmy Celly, které jsem zakoupil za příjemných 39- Kč v obchodě Datart.


Balení obsahuje ochranné tvrzené sklo Celly, vlhčený hadřík na čištění displeje, dva kusy lepítek pro odstranění prachu, hadřík a dvě nálepky na tlačítko home button. Klasické ochranné tvrzené sklo je čistě průhledné žádným způsobem nesnižuje citlivost či viditelnost vašeho displeje. Osobně jsem vždy spoléhal na ochranné sklíčko displeje, ale díky tomu, že můj nový přístroj stojí téměř tisíc korun, začal jsem uvažovat o jeho ochraně. Nabízí se dvě varianty ochrany, a to buď fólie nebo tvrzené sklo.


Můj mobilní telefon má skleněná záda, proto jsem koupil fólii na displej a tvrzené sklo. Je to druhé sklo , které se nalepí na to stávající a telefon je pak dvojitě chráněn nejen proti pádu, ale i poškrábání. Sklo je vyrobeno z tvrzeného plastu a je téměř nezničitelné. Vybrat si můžete ze široké nabídky téměr pro každý mobil.


Chcete vědět víc a mrknout na video jak to funguje? Не найдено: spatne ‎ nalepene.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.