Monday 24 November 2014

Jak obarvit černé vlasy na hnědé

Moje barva vlasů je tmavě hnědá. Třebá já jsem si v červnu dala na vlasy černý přeliv Schwartzkopf (jsem blbá, pitomá a naivně jsem myslela, že se to smeje). Dneska sme se obarvila na černo , ale potřebovala bych to do čtvrtka aspoň trochu zesvětlit na hnědo , co mám dělat?


Cituji ilfinka: slibují obarvit černou na tmavě hnědou. Spíš bych doporučovala odborný zásah u kadeřnice,neb tento . Сохраненная копия Похожие Перевести эту страницу окт. Mám delší vlasy k lopatkám, které si let barvím sama barvou z drogerie, nejčasteji značky Garnier. O jak sito mam obarvit abych mela zase hnedou ? Mám obarvene vlasy , již nekolik let na černo.


Má barva je asi stredne hneda,asi spis světle hnědá. Ale chtela sjem se vratit ted ke své barve nebo aspon treba tmave hnede. Po stažení té kosmetické barvy a nanesením jiné musí být prý měsíc pauza a mě zajímá jestli někdo prošel tím samým a jak vlasy po dobu toho měsíce vypadaly, jestli nebyly. Jak obarvit tmavě hnědé vlasy na tmavě červenou už rozebírají maminky na webu eMimino.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. DObrý den, chtěla jsem se zeptat, je mi let a chtěla bych si obarvit vlasy na černo a přirodní barva vlasů je světle hnědá až špinavá blon jinak obočí a řasy černé jako uhel ale mám strach ohledně odrůstu. Vizážistka Simona Bártová. Milá Cate, tak před tím bych tě chtěla velmi důrazně varovat, věř tomu, že to . Elgon remover mi stáhl černou na tři různé odstíny (nejsvětlejší u kořínků).


Syossem jsem stáhla barvu na světle oranžovou až hnědou. Obarvila jsem je pak raději barvou bez amoniaku. A opravdu z černočerných vlasů mám krásně hnědé vlasy s odlesky . Jenže představa mít polovinu hlavy černou a druhou hnědou je víc než děsivá.


Nechala jsem si obarvit vlasy na černo , i když jsem hnědovláska. Nosíte už po dlouhou dobu tmavé vlasy a přestává vás to pomalu ale jistě bavit? Proč si je tedy nezesvětlit? V dnešní době existuje mnoho způsobů, kterými si můžete vaše vlasy zesvětlit.


Buď sáhnete hluboko do peněženky a podstoupíte drahá chemická ošetření nebo použijete snadno dostupné přírodní . Myslím, že bude potřeba použít na vlasy kysličník. Tmavou barvu světlejší nepřebarvíš, zkušenosti ale nemám :-). Doplňuji: Raději jsem šel na net:. Barva váš odstín nezesvětlí, pokud byste chtěla z tmavé do hodně . Pokud máš hnědé vlasy a přeješ si je o několik odstínů zesvětlit nebo jít na v poslední době tak chtěnou platinovou, už je to těžší než.


Když jsem si před pár dny podruhé odbarvovala svoje ombre vlasy , napadlo mě, že žádný takový konkrétnější článek o odbarvování peroxidem tady vlastně není a možná by bylo fajn, něco z vlastní zkušenosti sem přidat. Samozřejmě, nejsem kadeřnice a proto se vůbec nebudu zlobit, když v nějakém bodě . Opět můj momentální šílený nápad , jak si ničit vlasy. A už funguje i facebook. Zdravim holky, uvazuji uz delsi dobu o tom, ze si vyzkousim, jak by mi slusela blond barva vlasu.


Vlasy mam spise jemne, ale docela huste, spise mastnejsi, ale jinak zdrave - krom experimentu s sampon. Zdravím, také mám z sebou odbarvování z černé na medovou:) Dlouho jsem nad tím přemýšlela, jelikož mám spš chmíří na hlavě, než vlasy. Chtěla jsem to stihnout ještě.


Ahoj lidi CHděla bych poradit mám tmavě hnědé vlasy od přírody a nwm jestli si je mám obarvit na BLOND ? Pokud toužíte po opravdu po tmavé hnědé , je vždy lepší se svěřit do péče kadeřníků, nebo opravdu postupovat pomalu a na výslednou tmavě hnědou si tak chvíli počkat. Po barvení je dobré se o vlasy starat poněkud intenzivněji a to například pomocí zábalů a masek, velmi účinné jsou masky s obsahem arganového oleje.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.