Thursday 7 March 2019

Vysoké čelo bez ofiny

Taky mám docela vysoké čelo (viz. fotky v profilu), ale na druhou stranu mi ofina moc nesluší a hlavně mi nedrží (ani patka), jak bych si představovala. Takže mám vlasy - ofinu vepředu malinko sestříhané podél obličeje a snažím se to vždy po umytí vyfoukat, abych to neměla připláclé k hlavě. Vhodný účes pro jemné vlasy a vysoké čelo.


Jak zakrýt vysoké čelo aniž bych si nechávala ofinu? Сохраненная копия Похожие Перевести эту страницу Mám docela hodně vysoké čelo , ale ofina mi nesluší jak bych ji měla zakrýt? Detail otázky na Odpovědi. Pokud ho máš, odkryté čelo bez ofiny ti pouze přidá celkovou výšku čela a to není nic slušivého. Můžeš si dovolit jak jemnou ofinu (ne hustou ani extra rovnou!) nad očima, tak i klasickou patku, . Předsevzetí, které si můžeme dát, je habaděj, ale co tak udělat něco hned teď?


Změna účesu může být pomyslným novým startem a není to tak pouze po rozchodu, ale i po odchodu starého roku. Podívejte se s námi na tu nejjednodušší možnost, jak osvěžit . Taky mam vysoke celo ale s ofinou mi to nikdy mic nesluselo. Vzhledem k nízkému čelu sluší Marcele účes bez ofiny. Příliš vysoké čelo zakryjte sčesáním vlasů do čela na ofinu nebo na patku.


TIP: Novinka pro žehlení vlasů má na jedné straně keramiku, na druhé mramor - ten udržuje vysokou vlhkost a zbavuje vlasy nadměrné teploty. Jančiny dlouho nestříhané vlasy působí zplihle. Správna ofina pre vysoké čelo nie je automaticky tá hustá a sčesaná dopredu.


Môže byť pre vás ideálnou, no pokiaľ máte priveľmi ostré črty tváre, pohrajte sa skôr so šikmo strihanými vlasmi. Všetko opäť rozhodne tvár a jej línie, ktoré môžu byť okrúhle, úzke alebo naopak hranaté. Zapamätajte si len jeden kadernícky zákaz . Mám dost nesouměrný, lehce hranatý obličej. Nejvíc mě ale trápí hodně vysoké čelo a větší špičatý nos.


Nevím, jakým účesem nebo případně líčením (zatím jsem se nelíčila nikdy vůbec) by to šlo trošku kamuflovat :) Vím, že na vysoké čelo je dobrá ofina , ale zase s ní vynikne ten můj nos. Vysoké čelo , protáhlý hubený obličej, hlava jako pátrací balon nebo tvář do čtverce. Každý z nás svůj obličej proklíná za něco jiného. Nedostatky se totiž dají zakrýt správně zvoleným účesem. Oválnější tváři svědčí i husté a tupé ofiny , které jsou podle kadeřnice dobrou volbou také pro ženy, které chtějí schovat vysoké čelo.


Nejlichotivější variantou je potom patka: „Ta se hodí téměř pro všechny, skvělá je i pro kulatý obličej. V delší variantě má totiž schopnost zužovat,“ říká Soňa Kozelková. Toho určitě dosáhnete dlouhou ofinou , která odkrývá celé čelo. Další možností je opět delší ofina posazená malinko ke straně, která je mírně sestříhaná a opět nezakrývá velkou část čela. Co s ofinou kdyz mam vysoky celo a kouty?


Tarjei ne ,já bych si ofinu taky nechala a nabarvila třeba na hlavě hnědou? Já nosím ofinu celý život, ne kvůli čelu, ale mám podlouhlý obličej a to tak divně, že bez ofiny vypadám fakt děsně. Ofinu nosim celej zivot.


Já bych řekla, zakladatelko, že tvoje dcera má docela vysoké čelo , takže bych tam něco viděla- třeba patku nebo pěkně udělanou ofinu. A Oreiro má nízké čelo, resp. Aroosak Nosila som vlasy bez ofiny , aj s ofinou.


S odrastaním neviem, ja som sa k učesu bez ofiny nevrátila, mne sa to už na mne osobne nepáči. Mam totiz vysoke , ustupujici celo (jako ti pralide na obrazcich ze skolnich ucebnic) a navic ty dve podelne. Když máte mastnější pleť, tak musíte počítat s tím, že se vám i ofina bude více mastit. To se dá ale jednoduše vyřešit.


Každé ráno si můžete ofinu umýt v umyvadle šamponem a profouknout přes kulatý . Mimo to může být i dobrým maskovacím manévrem. Díky ní zakryjete vrásky, nepříjemné pupínky, zamaskujete vysoké čelo , pokud jej máte, a navíc zvýrazníte oči. Jakou ofinu tedy zvolit? Důležitá je ale vhodná volba.


Shocked Vedle jsem vyfotila ještě ,,svoje řešení v podobě ofiny , kterou si střihám s ohledem na tenhle defekt. Vždycky když tady čtu, že je nejlepší nechat to dorůst, viklá mě to, ale KVŮLI KOUTŮM nechci účes bez ofiny. Mám taky kouty, k tomu vysoké čelo a jemné vlasy nad ušima řidší než na temeni.


Vysoké čelo - plná ofina čelo opticky zkrátí a ideálně by měla být v jedné barvě ( bez promelírování), abychom efekt zkrácení umocnili. Vrásky na čele - když něco nemá být vidět, tohle je řešení bez injekcí. Akné - i tady zakrýváme, ale pozor, dost často se pod ofinou trochu potíme a může nám to stav pleti ještě zhoršit.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.