Friday 5 April 2019

Jak se zbavit bublin pod folii

Koupil jsem si folii na Ipa ale pod folii se dělají bublinky. Nevíte jak se těch bublinek zbavím ? Slyšel jsem, že nejlepší způsob je folii umýt pod vodou nechat uschnout a pak ji nahodit na Ipad a bublinky by se tvořit neměly. Odeslat příspěvek od Filip Novák 6. To jsou vzduchové bubliny. Vzduchové bubliny na folii telefonu - Poradte.


Pořídili jste si tedy potřebnou folii , pečlivě si přečetli návod na její použití a opatrně nalepili na své místo. Máte-li štěstí, nikdo by nepoznal, že na obrazovce folie vůbec je. Ovšem může se stát, že se pod folií vytvoří malé bublinky naplněné vzduchem.


Nedoporučuji použít vlastní nehet . Zajisté všichni asi víte, že se k němu dodává v balení fólie na displej ( pravděpodobně - dle materiálu a tloušťky - nedosahuje kvalit Brando fólií , nicméně lepší než nic). Tu jsem na telefon nanesl, nicméně se mi pod ní během aplikace dostaly dvě větší smítka, která samozřejmě udělala nevzhledné bubliny. S nejnovějším robotem od společnosti SoftBank jsou vzduchové bubliny , zachycené mezi displejem vašeho iPhonu a ochranným tvrzeným sklem nebo fólií minulostí. Představení robota bylo součástí eventu Pepper World v japonském Tokiu.


Na videu můžeme sledovat, jak stroj sloupává fólii z ochranných . Ze skla odlepte průhlednou podkladovou fólii (označeno přesahující nálepkou), vrchní kraj skla zarovnejte s vrchní hranou displeje telefonu a pomalu pokládejte (přitom hlídejte aby sklo doléhalo rovně podle kraje displeje telefonu). Dobře a hlavně přesně nalepená ochranná fólie bez bublin a smítek prachu na displeji jablečného zařízení může být pro někoho celkem oříšek. Sám jsem se s nalepováním nejednou opravdu hodně trápil a občas se mi právě také stalo, že mi pod fólií zůstala třeba malá bublinka nebo i prachové smítko, . Ale na druhé straně doporučuji její používání.


Po týdnech nepoužívání jsem nevěřil vlastním očím, jak vypadá obrazovka! Nepřilnavost lepidla (odlepování a vznik bublin ). Vyčištění a nalepení nové fólie , které následuje, není již tak pracné jako vlastní demontáž staré nevyhovující fólie a jejích částí. Kvalitní tvrzená skla nabízejí také příjemnější. Při výměně nebo sloupávání . Tvrzená skla totiž nezanechávají nevzhledné bublinky , které jsou u ochranných fólií častým problémem.


Před vlastním lepením zbavte povrch displeje všech nečistot a displej vyleštěte bavlněným hadříkem. Po nalepení se může stát, že pod povrchem fólie jsou malé bublinky , vůbec se jimi nenechte vyvést z míry, ony se totiž během několika dní vstřebají a váš displej bude opět krásný jako předtím. Prodejce mi ho nalepil přímo na místě řekl mi, že bublinky pod sklem zmizí, a že je trochu křivě nevadí a vše bude v pořádku. Ujistil mě, že oni mají skla kvalitní, a že to také umí správně nalepit. Někdy mohou pod sklem zůstat bubliny nebo různé mapy.


Telefon ma aplikovanou fólii ,můžu sklo nalepit na ní? Občas se vám stane, že se při lepení samolepicích tapet vytvoří bubliny - stači fólii odlepit od podkladu a bublinu. Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli je možné tu folii znova nalepit, když se mi tam udělají bubliny ? Osobně jsem vždy spoléhal na ochranné sklíčko displeje, ale díky tomu, že můj nový přístroj stojí téměř tisíc korun, začal jsem uvažovat o jeho ochraně. Nabízí se dvě varianty ochrany, a to buď fólie nebo tvrzené sklo. Můj mobilní telefon má skleněná záda, proto jsem koupil fólii na displej a tvrzené sklo . Tak po jednom dni od nalepení zůstávají na fólií poslední dvě bublinky.


Jinak to vypadá jako kdyby ani žádná na telefonu nebyla nalepená. Tloušťka je opravdu minimální. Otisky a upatlani taky žádné. Sranda je, že není ani okem vidět kde folie konci, ale vypadá to, že je opravdu mnohem víc u krajů než ta . Lepení ochranného skla je tak jednoduché, že ho zvládne i člověk, který to dělá poprvé.


Сохраненная копия Похожие Перевести эту страницу янв. Oproti fólii je to propastný rozdíl. Fólie se totiž při lepení kroutí a špatně se drží. Ochranné sklo je pevné, drží tvar a není problém jej položit na správné místo. Kdo stále nevěří, může zhlédnout video, . Не найдено: zbavit Jak spolehlivě ochránit displej před rozbitím?


Odbíjíme ji levnými foliemi , které mají plochu chránit před poškrábáním, ve skutečnosti však činí telefon ošklivým, a i sebemenší otření o vnitřek kapsy zanechá nevzhledné mikroškrábance a bublinek po aplikaci se také ne a ne zbavit. Takový ohebný kus plastu toho, pravda, kromě jakési obrany před .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.