Tuesday 30 October 2018

Kitchenette dort

Už jsem zkoušela mnoho verzí a je vždy výborný, lehký i svěží a tak ideální ne jen na léto. Můžete si jej podle sezóny a dostupných ingrediencí upravovat. Doufám a trochu i věřím, že se . Korpus je nadýchaný, pružný a vyžaduje už trochu cukrářskou zručnost, ale nebojte se, jen sníh vmíchejte nepřešlehaný a krátce, pak bude všechno jak má být.


Pokud připravíte těsto z dvojnásobného množství a tedy pak i krém a ovoce, rázem proměníte recept na . Je to už nějaký čas, co jsem upekla dort s pracovním názvem Folk podle těch krásných květinových válečků, ale stále jsem se nemohla dopracovat k tomu, abych dokončila recept, což by byla škoda, kdyby se ztratil někde v neuzavřených souborech u mě v počítači, a pár desítek jich tu bohužel mám.

Od té doby, co jsem obklopena takovým množstvím dobré čokolády, je jasné, že mě snad ani nemůže napadnout upéct něco jiného, než samé čokoládové delikatesy. Kromě úžasného čokoládové lanýžového dortu, který je v kuchařce, jsme si doma oblíbili tento sametový dort. Má zase naopak takovou . Bude potřeba upéci bezé korpusy, pokud máte dostatečně velký plech, můžete péci všechny čtyři současně.


Tak toto bezé s pracovním názvem “Maringue Harailosh”, vzniklo takto: Chystala jsem se upéct pro kamaráda dort na oslavu narozenin, definitivně to měl být nějaký meringue, ale chtěla jsem vyzkoušet zase něco jiného než ten ověřený… Tak jsem den před oslavou v práci dělala výzkum chutí a přišli jsme . Carrot cake alias Mrkvový dort. Toto je úžasná, zdravá a ještě k tomu hrnečková verze tohoto oranžového dortu. Je to jen pár týdnů, co jsem ho naposledy pekla, ale jak tak připravuji tento recept pro vás, jsem si jistá, že nevydržím ani do Velikonoc, ani do konce týdne a musím ho znovu mít.

Byla jsem okouzlena jeho kráskou na první pohle chuťí na ten druhý a nenáročností na ten třetí pohled. Ručně ražené lžičky s vámi oslaví každý den! Tak pokud někoho chcete okouzlit vy, moc doporučuju. Kuchařka Kitchenette - Rok v kuchyni. Forma na bábovku Hvězda.


Snažím se rozšiřovat kitchenette o spíše unikátní a netradiční recepty, ale hlavní motivací tentokrát bylo, nabídnout Vám tradiční recept na skvělé tiramisu, kde hlavně zužitkujete žloutky, které Vám zůstávají po upečení nějakého ze sněhových dortů či bábovek. Jako například: Čokoládovo-malinový dort. Mléčná čokoláda Callebaut 3 kg. Vaříme s Kitchenette : Swarzwaldská Pavlova.


Text a foto: Markéta Pavleye, Kitchenette. Dlouho jsem vídala na fotkách tento překrásný pusinkový dort a jako food fotografku mě lákal k nafocení a jako food fotografku mě lákal k nafocení. Jednoho dne mě zvědavost i touha ho před objektiv postavit přemohla.


Borůvkovo-citrónový letní dort Foto: Borůvkovo-citrónový letní dort. Na oslavu narozenin ideální :) Suroviny. Tento dort je ztělesněním léta! Doba přípravy: Do hodin. Pro zvláštní příležitost zkuste připravit Pavlovu vícepatrovou.


Dokonalý lehký dezert s ovocem se tak rázem promění ve slavnostní dort.

Pavlova Foto: Čokoládovo-malinový dort Pavlova. OŘECHOVÝ DORT S MOCCA KRÉMEM Jak jsem už kdysi zmínila, nejsem zastáncem klasických dortů s máslovými krémy. Ale protože vím, že některým lidem by mohl krém v dortu chybět, připravila jsem pro vás ořechový dort s mocca krémem, který si zamilujete. Kromě toho, že je zdravější, rychlejší, .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.