Tuesday 6 September 2016

Nejlepší tužka na oči z drogerie

Kohl kajal - bílou tužku na oči od Catrice jsem si koupila vlastně tak trochu z nouze, protože jsem zrovna neměla žádnou po ruce a potřebovala jsem ji. Je docela hezky pigmentovaná, středně tvrdá, ale nedře a pěkně kreslí i na waterline. Nepamatuji si cenu, ale všechny tužky od Catrice bývají kolem 60Kč.


Hano Gregorová, jsme s tebou! Dneska pro vás mám recenzivní článek o mých tužkách na oči , který jsem našla v kufříku :D Říkala jsem si, že nejlepší bude všechny ty tužky porovnat , protože jak jsem teď nedávno pročítala různý recenze rtěnek, tak podle někoho je všechno super, pro někoho všechno hrozný a já nevím s čím . Ano, tužky od Miss Sporty jsem používala jako studentka. Strašně moc se rozmazávaly, vypadala jsem jak klaun, ty šmouhy pod očima byly nonstop a byly strašné!


Tužky od Miss Sporty nikdy víc! Pokud hledáš tužku z drogerie , vyzkoušej Rimmel, ta drží jak přibitá, opravdu se nerozmazává a to . Bílá tužka na oči - Diskuze Omlazení. Tužka na oči , která vydrží - Diskuze Omlazení. Voděodolné líčení - Diskuze Omlazení.


Кеш Схожі Перекласти цю сторінку бер. Utvrdila jsem se v tom, že sehnat kvalitní a dlouhotrvající tužku na oči , s jejímž nákupem se nestane, že s vámi vaše peněženka do konce měsíce nepromluví, není snadná věc. La Roche-Posay, která disponuje pouze. Milá Katko, já jsem měla vždy nejlepší zkušenost s tužkami artdéco, ale v poslední době jim nějak vázně distribuce - zkuste se po nich podívat a vyzkoušet je v . Taky mam ten samej problém, mastná plet a po pár hodinách mam tužku pod očima, i když si ji dám jenom na horní víčko. Nejaké vodeodolné sem zkoušela . Nerozmazavaji se a vydrzi cely den.


Ovsem nepatri k tem nejlevnejsim. Já mám s tužkou na oči taky prapodivný vztah, buď se mi obtiskne na víčko, nebo mi „nepíše“ . Na to, že je dneska venku tak krásně jsem zatím jen žehlila, vařila, uklízela terasu a konečně mám čas taky na blog. Mimo jiné jsem se rozhodla pro vytvoření nové rubriky Tip z drogerie , tak doufám, . A nejlepší z nejlepších , největší skvost z tužek , snad i nejlepší tužka , co jsem kdy měla v ruce. Jsem z ní nadšená, protože je úžasná.


Při aplikaci je vlhce gelová, stačí jen klouzat po víčku a mám . Musím se přiznat, že mě limitované kolekce Essence nikdy moc nelákaly, ale Hello autumn mě v drogerii celkem zaujala, takže jsem se rozhodla. Já jsem si nakonec pořídila tužku na oči a dva sety na obočí (no jo, jsem na to prostě ujetá). Velvet nejlepsi vec na rty :) myslim ze jsem ti o tom psala :). Nemusíš utrácet stokoruny, obyčejná tužka z drogerie ti určitě bude stačit. Většinou se kajalové tužky dají sehnat . Je to nejrychlejší a nejsnadnější způsob, jak můžeš linku udělat.


Zkus se vyhnout černě orámovaným očím, které ti samostatné oči ještě zmenší, ale zkus opravdu udělat jenom jemnou linku. Pro začátečnice je tužka na oči to nejlepší řešení. Відсутні: oči TEST očních linek do 2Kč - Selfino. Otestovali jsem očních linek od různých značek, které pořídíte do 2Kč. Které z nich jsou nejlepší ? Na trhu je nepřeberné množství druhů očních linek – gelové, tekuté, klasické tužky či čím dál tím oblíbenější fixy.


Dermacol Precise Black – Black Sensation fix na oči. Tužka je asi nejběžnější forma linek na oči. Můžete se setkat s ořezávacími nebo s vysouvacími.


Vysouvací tužky se neořezávají,. Linky v tužce můžou a nemusí být voděodolné. Eyestudio Lasting Drama od Maybelline jsou velmi kvalitní gelové linky, které seženete v běžné drogerii. Stojíme před velikánskou a navoněnou budovou, která má nade dveřmi neónovou ceduli s nápisem Drogérie a chystáme se spolu vejít dovnitř. Takže které kosmetické kousky si kupuju pořád dokola, a proč považuju za nejlepší malovátko na oči , rty a obočí tužku za korun, to vám v dnešním článku . Vyber si odstín tužky , který lichotí barvě tvých očí : bronzový odstín zvýrazní modré oči , švestkový odstín je vhodný pro hnědé oči.


Barevné odstíny jsou ideální pro dramatický efekt. Světlé odstíny, jako je bílá nebo champagne, opticky otevřou oči. Antracitový nebo černý odstín je nejlepší pro vytvoření efektu kouřových očí.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.