Tuesday 16 August 2016

První návštěva gynekologa diskuze

První návštěva gynekologa v pozdějším věku už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma první návštěva gynekologa pro předepsání ha.


Кеш Схожі Перекласти цю сторінку Ahoj, mám takový hodně hloupý dotaz. Gynekologické vyšetření přes konečník, i když. Diskuze : K dětskému lékaři a zubaři chodíme s dětmi od malička.

Děvčata by měla od určitého věku začít navštěvovat i ženského lékaře – gynekologa. Kdy na první prohlídku dceru objednat? Jak ji na vyšetření připravit?


To jsou určitě otázky, které si klade nejedna maminka mladé . Dočetla jsem se, že mám s sebou mít menstruační kalendář, jenže ten nevedu, ale pamatuji si kdy jsem naposlady menstruovala, nevadí to? A až mě pošle vysléci se, co všechno si mám svlíct? Uvědom si, že k němu chodí i starší ženy, které se určitě všechny neholí (nebo jen malé procento) a proto je gynekolog zvyklý takřka na cokoliv.


Samozřejmě pokud by ses neoholená styděla – ohol se, to je ten nejmenší detail.

Na co se mě při první návštěvě bude ptát? Při zakládání tvé osobní lékařské . Ale když se mi do pochvy vleze jenom tampon tak jak mi teda dají do pochvy to zrcadlo? Píše se že to nebolí ale to zrcadlo je velké. Kdy je ale nutné lékařskou proceduru vypravit svoji dceru? Můj první gynekolog kabinky neměl, jen zástěnu, teď druhý je měl, ale už zase nemá neb se přestěhoval, a upřímně je mi to jedno.


Za týden mám jít na návštěvu ke gynekologovi. Neb stejně jsem vždy chodila přes sesternu, do kabinky jen svlíknout. A koza, to je mi úplně jedno jaká je. Jo a chodím jednou za rok, přijde mi to normální, jako třeba zubař.


Dokázala byste žít s mužem, který by se živil jako gynekolog ? Nebo by Vám jeho práce vadila? Pokud jsi ještě u gynekologa nikdy nebyla, přečti si následující článek, který ti poradí, jak gynekologa vybírat a taky, jak vypadá první návštěva. Kdy poprvé gynekologa navštívit? Jste čerstvě těhotná a přemýšlíte, kdy je nejvyšší čas obrátit se na svého gynekologa ? Díky němu získáte potřebnou jistotu.


Navíc pokud s ním rozumíte, může vám pomoci se i psychicky připravit na následující dny a zahnat . Svlékat se před cizím člověkem, prozrazovat mu, kdy jsme měly poslední sex, případně se mu svěřovat s problémy tak intimními, že se za ně stydíme i samy před sebou.

Většině z nás se tam nikdy moc nechce. Ale dámy, uklidněte se, pro gynekologa je to práce jako každá jiná. Informované pacientky se zájmem o vlastní zdraví jsou samozřejmě pro lékaře mnohem lepšími partnerkami k diskuzi a umožňují navázání kvalitnějšího vztahu lékař-pacient, což je základem pro oboustrannou spokojenost. Chcete se zeptat na něco ohledně první návštěvy u gynekologa nebo máte zážitky, . První těhotenská návštěva u gynekologa je skutečnou událostí.


V ideálním případě byste měla ke gynekologovi poprvé dorazit dříve, než dosáhnete konce 12. Raději se zeptejte odborníka, ke kterému máme důvěru, než hodiny hledat v diskuzích na internetu u anonymních zdrojů.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.