Wednesday 25 May 2016

Ledové království písničky

Nejvíc se mi líbí jak Elsa zpívá: Oooooo, Anno nech mě být, jen horšíš to! Frozen heart (czech) - Duration: 3:16. Ledové království - Najednou (Lyrics).


Vždyť i jedna holčička a byla docela malá si tu písničku zpívala v. ArendellianDisnerd 72808. Titulní písničku v anglické verzi nazpívala.

Pokud bude problém se zvukem tak se omlouvám jeto nahrávané na PC a měl jsem zapnutá sluchátka tak mě. Texty písní, překlady a videoklipy na KaraokeTexty. My soul is spiraling in frozen fractals all around. And one thought crystallizes like an icy blast. That perfect girl is gone.


Here I stand in the light of day. The cold never bothered me anyway. Animace super, dabing skvělý, opravdu, a jako největší plus u mě byly 1 písničky.

Monika Absolonová je úžasná, ale Tereza Martinková je stejně tak dobrá. Já byl tedy okouzlen kromě hlavní písničky Elsy Let It Go (v originále Idina Menzel ale na soundtracku i Demi Lovato) v . Písničku „ Najednou“ (v originále Let It Go ) vám přezpívá jakákoli malá holka z mateřské školky. A rozhodně vám ji zazpívá lépe než tento mladík, který si rozhodně ve svém . A tuto předělávku si zamilujete možná ještě víc. Tato píseň je velmi slavná a melodická a . Skladba „ Let it go “ má desítky verzí, hledali jsme ty nejhorší. Napsal ji společně manželský.


V písni se představuje královna Elsa, která poté, co byla její vrozená, dlouho skrývaná moc ovládat sníh a led odhalena před celým královstvím, utíká do hor. Uvědomuje si, že již své . Před dětským publikem se Monika i roztančila a zazpívala několik ze svých nejoblíbenějších písniček S nebývalou ochotou, Asi Asi z repertoáru Abby a nesmrtelnou Lásko má, já stůňu. Disney posílá před Vánoci do kin animovanou pohádku lehce inspirovanou Andersenovou Sněhovou královnou. Sází na písničky , atraktivní příběh, všudypřítomné zimu, chlad a nezbytný třetí rozměr.


Jak se tvůrcům zadařilo?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.