Thursday 26 November 2015

Magnetický motor konstrukce

Magnetický motor , metoda konečných prvků, COMSOL Multiphysics. Brno: Vysoké učení technické v Brně,. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. Hamelova konstrukce dalšího magnetického motoru.


Domnívám se, že tyto konstrukce jdou správným směrem, byť to nemusejí být jediné správné směry. Před několika lety jsem dokonce obdržel svědectví, že video na druhém odkazu dokumentuje zcela funkční magnetický motor , který je schopen trvale dodávat výkon o velikosti Wattů. Ryze mechanické provedení představuje magnetový motor (často nevhodně nazýván jako magnetický motor ), jehož rotor a stator na sobě nese specificky poskládané magnety. Někdy je konstrukce doplněna o železné (nebo jiné feromagnetické) součásti upravující tvar pole.


Další cesta přidává do ryze mechanického . Voľná energia existuje, ale tie články v poslednej dobe sú primitivizmus. Po zaplnění vnitřního trhu se předpokládá vývoz do celé Evropy a zemí bývalého Sovětského svazu. To je však hudba budoucnosti.


Tato konstrukce motoru utáhne s přehledem např. KW, což bohatě stačí pro potřeby většiny domácností. Takto se snad elektřina stane opravdu . Poznámka redakce AC24: Na videu ukazuje, že je z toho vyndaná veškerá elektronika a vše elektrické, co by s tím mohlo hýbat.


Je to jen konstrukce z plastů a nezbytných magnetků na křídlech. Když vyvolá nehomogenitu magnetických polí pomocí permanentního magnetu v ruce, roztočí se to. I have made lots of alterations to this, WATCH THIS TO SEE THEM ! Vynalézt motor poháněný pouze silou magnetů je snem mnoha alternativních badatelů na poli tzv.


Používají se různé stínící techniky, převody a další konstrukční prvky, jež magnetický motor ještě více komplikují. U elektromotoru je konstrukce řešena pomocí komutátoru (viz obr. 13), který slouží k . Jeho přiblížením k ventilátoru se motor roztočí, při vzdálení magnetu se točit přestane. Připevníme-li magnet k ventilátoru „napevno“, jeho motor se točí a točí a točí… (Obr.


2). Naproti tomu jiný čistě magnetický motor od pana Howarda Johnsona je popsán celkem hodněkrát, ale také nepřesně, chybí spousta rozměrů roztečí mezi magnety a vlastní velikost rotorových. Jeho konstrukce je velmi jednoduchá: v malé skleněné trubičce, naplněné inertním plynem, jsou zatavené dva ocelové plíšky.


Některé konstrukce si myslím, že vyžadují přesnost, aby vůbec fungovaly, ale myslím, že toho lze dosáhnout doma na koleni :) . Buzení motoru je realizováno budícími póly vyrobenými z permanentních magnetů generujících požadovaný magnetický tok. Jho i pólové nástavce motoru jsou . Znám motory této konstrukce (cívka a magnet) co fungují na CNC stroji již minimálně deset let bez nějakého viditelného slábnutí magnetů ( motor o příkonu 5kW na pohon osy). Co se týká magnetického pole: co nám říká fakt že je konzervativní. A je skutečně již kompletně a dokonale prozkoumáno? Dáte za to ruku do ohně . Přístroj sice připomíná konstrukce radiopřijímačů z 30-let, to však bude dáno snahou o utajení vlastního principu.


Optimalizovaná konstrukce motoru s použitím nových magnetických materiálů dovoluje až pětinásobné momentové přetížení. Proto jsou tyto motory vhodné pro dynamicky náročné úlohy s nízkou spotřebou, jako je například provoz silničních elektromobilů. PM motory se vyrábějí buď s magnety na statoru . Na internetu jsou spousty neúspěšných konstrukcí MEGu a článků odsuzujících MEG jako nefunkční zařízení, avšak kdo hledá, najde i pozitivní články konstruktérů, kteří MEG úspěšně spustili a pokračují s jeho vývojem.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.