Friday, 16 March 2018

Nafta v motorovém oleji

Nejčastěji se obsah paliva vyhodnocuje stanovením bodu vzplanutí oleje. Pokles bodu vzplanutí pod 1- 1°C u vznětových motorů znamená, že v oleji je již maximální přípustná koncentrace nafty. Motorový olej v naftě se dokonale nezpálí a dřív nebo později dojde k zanešení všech komponent ve spal. Pokud je takový pokles . M2T je na tom o trochu lépe, ale jestli z Vás někdo viděl rozebraného Warťasa nebo Trabuka popř.


Do nafty zkuste použít aditivum k tomu určené. Setkal se někdo s naftou v motorovém oleji ? Mě se to stalo na tdi motor BLS. Takže, pokud máš naftu v motorovém oleji , tak ti to pojede normálně. Mno,rádi se zapečou i stírací i těsnící kroužky, takže to začne žrát ještě víc oleje.


Na životnost trysek nebo hydroštelů to nemá vliv. Ve VW mi řekli za opravu ať si připravím tak minimálně 50tisíc. No, ale když jsem tady čelt zkušenosti ostatních majitelů i téměř nových Multivanů s opravou veVW servisu tohoto problému tak fakt nevím co mám dělat. K tomu může dojít při průniku paliva (benzin, motorová nafta ) do prostoru pod píst, kde dojde k jejich rozpuštění v motorovém oleji. Při stanovení bodu tuhnutí se vzorek oleje ve zkumavce normovaným způsobem ochlazuje.


Bod tuhnutí olejů je teplota, při které se hladina ztuhlého vzorku . Nebo sehnat origo motorovou jednotku a tuhle čipnutou někomu prodat. Ale důležitý je přijít na to kudy tam jde nafta. To že teče nafta do oleje nemá s chipem nic společného.


Příčinou pronikání nafty do oleje u dieselových motorů je občasné vstřiknutí paliva do filtru pevných částic, které si tento ekologický doplněk žádá kvůli svému automatickému čištění. Nechtěnému ředění přispívají svými vlastnostmi také biosložky, jejichž podíl na motorové naftě v poslední době narůstá. Neupravené rostlinné oleje rychle oxidují, při vysokých teplotách v motoru polymerují, vytvářejí pryskyřičné povlaky na pracovních plochách a zahušťují motorový olej , vysvětluje Vladimír Matějovský, česká kapacita na paliva z Ústavu paliv a maziv. Evropské normy naproti tomu umožňují pouze přídavek . Mezi motoristy i opraváři koluje pověra o naftě unikající z čerpadla a zvyšující hladinu oleje , což by vedlo k témuž výsledku (nasátí oleje odvětráním klikové skříně).


Až na specifické konstrukční výjimky však nafta z netěsného čerpadla teče ven a do motorového oleje se nemá jak dostat. Staromódní sledování olejové měrky . Systematický název, (není). Triviální název, motorová nafta. Ostatní názvy, nafta , plynový olej nespecifikovaný. Anglický název, Diesel fuel.


Německý název, Dieselkraftstoff. Sumární vzorec, uhlovodíky Caž C20. Vzhle bezbarvá až nahnědlá kapalina. Nevím, jak by se stalo, že by turbo samo od sebe přestalo brát olej.


Kdyby se do motorového oleje dostávala nafta , jakou barvu by měl olej na měrce? U mě byl olej na měrce tmavý - do . DTi 16V(motor Y20DTH) a začala se mi objevovat nafta v mot. Nehulíto že by byl propálenej píst, startuje to normálně tak já už fakt nevím. Bakalářská práce je věnována problematice vlastností motorových olejů , průběhu jejich opotřebení ve vozidlech na pohon CNG a na naftový pohon s využitím experimentálních metod v tribotechnické diagnostice.


Poradí někdo kde by mohl bejt problém? Klíčová slova motorová nafta , LPG, CNG, motorové oleje , tribotechnika, tribotechnická diagnostika, FTIR. Aditiva do nafty , benzinu nebo oleje za skvělé ceny.


Použijte aditiva z našeho obchodu a zlepšete vlastnosti svého paliva či oleje. Jsou známy případy konce 3- 3°C. Zde je naopak příčina v přídání těžšího minerálního oleje do nafty. Větší množství těžkých podílů zhoršuje spalování za vzniku většího množství sazí.


FAME a je nutno dát pozor na její oxidační stabilitu. V motorové naftě je dle normy max. Vlivem zvýšených teplot může . Olej usazený na stěnách válce proniká kolem pístních kroužků do motorového oleje.


Na rozdíl od benzinu nebo nafty se rostlinný olej z motorového oleje neodpaří, nýbrž v něm zůstává až do jeho vypuštění a výměny. Je možné, že se dostává benzín do oleje ? Výměna pístních kroužků? Podvod se v tomto případě uskutečnil tím, že byl zvýšen tlak v pneumatikách a do motorového oleje byla přidána nafta , za účelem nižší spotřeby benzínu.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.