Monday 19 March 2018

Mám se holit ke gynekologovi

Evikk Zasloužilá kecalka 9příspěvků 29. Teď už si tam přes pupek špatně dosáhnu, takže jdu občas na kontrolu „okaktusená“. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Ale mám nyní na holení super dámský holicí strojek a ten nejen oholí, ale i zkrátí a je k mé pokožce citlivý.


Holit jen třísla aby nikde nic nekoukalo a pravidelně zastřihovat „nakrátko“.

I když to není úplně podle mého gusta, řekla jsem si že mu vyhovím. Intimní místa neukazujeme každému, a proto je normální, když se před svým prvním vyšetřením stydíš, nebo se dokonce bojíš. Je důležité si ale uvědomit, že na gynekologii jednou musí každá žena a nikdo při vyšetření ještě nezemřel. Mnoho dívek se potom jen zasměje, že se vlastně nebylo čeho bát. Mě to přijde hygijeničtějsí, ale zase mám pak takový malý červený pupínky, taky je mate když se oholíte ? Každopádně když odcházím ke gynekologovi tak se holím a meju ten den.


Takže se snažím holit vždycky co nejblíž té prohlídce ;) Jinak souhlasím . Přečtěte si rady a zkušenosti na téma oholíte se když jdete na prohlídku ke gynekologovi.

Já si stímhlenevím rady,vždy nevím zdali mám nebo nemám mám pana doktora a říkám si že se oholím,ale zase nechci aby si myslel jo tak ona se kvuli mě. Děkuju za názory,uklidnilo mě to a budu se už jen holit. Příspěvky uživatele Tazice (2) - Omlazení - Omlazení.


Oblečení u gynekologa - Diskuze Omlazení. Кеш Схожі Перекласти цю сторінку квіт. Ale časté jsou i otázky, zda se máte oholit či nechat chloupky tam, kde jsou.


Téma rozšířené a názory u něj. Vadí gynekologovi – lékaři, když se neoholíš? Nebude mít na to nějaké řeči? A já velice pochybuji, že každá žena starší padesáti let se holí úplně na intimních místech. Babičky prostě zažily jinou . Mám se před vyšetřením oholit?


To záleží čistě na tobě. Dnes se celkově holí spousta dívek na intimních partií a není na tom nic divného, doktor určitě ale nebude mít žádný problém s tím, když se neoholíš. Uvědom si, že k němu chodí i starší ženy, které se určitě všechny neholí (nebo jen malé procento) a . Jen čistě ze zajímavosti se jdu zeptat, jak chodíte ke gynekologovi - oholené, zarostlé?

Ale gynekologa by asi neměla překvapit ani jedna varianta,ne? Nerada bych ho vystrašila vyholeným přirozením, ale kdo by se probíral tím pralesem? Je mi 2 jestli v tom hraje roli . Příjde mi to hrozně asexuální a hlavně si myslím že je to moje věc, jestli se budu holit nebo ne.


V první fázi řešení problému si sežeň benzín a zapalovač, v druhé fázi stačí na sebe benzín nalít a ve třetí vází škrtnout zapalovačem a přiložit ho ke svému tělu. Hodně dívek si myslí, že jakmile jim je let, tak ke gynekologovi musí a je to ten nejlepší věk na první návštěvu. Jak si mám vybrat gynekologa? V dnešní době už je většina ordinací zapsána na internetu, takže stačí trochu googlit a můžeš zjistit, jaké . Tak si odložte a vylezte si nahoru. S tričkem vytaženým až pod zadek se pak žena šourá na gynekologické křeslo, aby tam potupně roztáhla nohy.


A v hlavě jí přitom běhají desítky otázek, jako jestli je pořádně oholená, jestli doktor nepozná, že měla ještě ráno s přítelem sex, nebo zda její přirození divně . Dnes mám poměr žen, které jsou dole upravené a těch, které ne, tak devadesát procent ku deseti a upřímně, už si neumím představit, že by to bylo jinak,“. O čistotu dbají velmi, ale založením jsou intelektuálky, módou pohrdají, žijí často ekologicky a takové nesmysly jako otázku: holit se či nikoliv, odmítají . Stylynko, neznamená, že když dostaneš menstruaci, musíš ke gynekologovi. Možná by pro tebe bylo fajn si později.


Neříkej, že je to individukální, řekni mi třeba, kde se mám holit , je mi 14. Prosím, řekni mi to konkrétně. Holit se prý ještě nemůžu ale moje kámošky tam nemají vůbec nic! Pokud nemáš s menstruací potíže, nemusíš v tomto věku ke gynekologovi chodit.


Ahoj ted sem dostala menstruaci. Již od puberty trpím zvýšeným růstem ochlupení, nikdy jsem neměla moc velká prsa a na ženu mám i hrubší hlas. Nevím co s tím, i před těhotenstvím jsem se musela holit prakticky celá, v těhotenství ani nemluvě. Je to hlavně změněná produkce pohlavních hormonů a to testosteronu.


Pokud je jeho tvorba zvýšena, nebo je vyšší citlivost vlasových kořínků k tomuto hormonu, dojde ke zvýšenému růstu ochlupení. Může být vyvolán i léky – anabolickými steroidy.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.