Friday 19 January 2018

Výprodej kosmetiky essence 2016

Minulý rok jsem Vás informovala o výprodeji kosmetiky , na které určitě spousta z Vás byla. Nedávno jsem dostala info, že už je to opět tady, takže: 24. Praze Byly jste na minulé akci?


Ve výprodeji je samozřejmě víc věcí, než v tomto článku, najdete tam i laky na nehty, které mě tentokrát svou barevnou škálou neoslovily, ozdůbky na nehty, které mě taky moc neberou a spoustu dalších věcí, opravdu košíčky s výprodeji překypovaly. Internetový obchod babybaby. Doufám, že i já budu mít tentokrát štěstí a podaří se mi na výprodej dostat. Chystáte se také nebo Vás podobné výprodeje nechávají chladné? Essence , Catrice a další.


S sebou jsem vzala i Katku, což se nakonec ukázalo jako skvělý nápa protože . Dopravné již od Kč, více než 2výdejen po ČR, prodloužená záruky roky, sleva na další nákup. Kosmetika za super ceny. Nepropásněte výprodej kosmetiky na Notino. Produkty jsou VŽDY v nejvyšší kvalitě, bez jakéhokoli poškození. Сохраненная копия Похожие Перевести эту страницу Naprostá nutnost pro dokonalou pleť.


CATRICE SET NA ÚPRAVU OBOČÍ 0SE ZRCÁTKEM. Ideální nástroj pro dokonale tvarované obočí: prak. Ale abych neodbočovala, když jsme na výprodej dorazily, asi tak v půl moc lidí tam zrovna nebylo, takže se dalo krásně vybírat.


Všechnu kosmetiku tam seženete opravdu za hubičku, stíny za 1Kč, laky od - 30Kč, takže opravdu ráj. Samozřejmě, že barvy bývají probrané, taktéž limitky,ale určitě . Jak jsem vám už zmiňovala, v pátek jsem byla na výprodeji kosmetiky essence , catrice a manhattan, kterou pořádal eshop babybaby. Většinou co já vím se pořádá jarní, letní, podzimní a jen možná i zimní výprodej.


Jde o to, že tam najdete všeljaké produkty těchto značek, jeden kus stojí max. Letní výprodej kosmetiky za super ceny se bude konat 3. Termíny jsou vždy dopředu neznámé, ale včas vám dají vědět. Já bohužel na výprodeji nebudu, jelikož přítel jede na školení do Brna.


No nevadí, snad příště - aspoň ušetřím. Vy ale pokud máte čas, neváhejte a. Vám chtěla ukázat co všechno jsem si pořídila na výprodeji kosmetiky , která se konala v pátek a sobotu. Ale i tak, jsme si výprodej užily a nakoupily jsme si toho poměrně dost. Líbil se Vám dnešní článek? Na závěr Vás ještě chceme pozvat na pravidelný letní výprodej kosmetiky eshopu kupkosmetiku.


Dnes je tu jedno video s mými nákupy, kdy jsem zas nakoukla do výprodejového stojanu v Tetě.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.