Tuesday 31 October 2017

Sona malinova blog

Jen se usmívá, jak mezi jeho ponožkami a jiným věcmi jsem schopná míchat barvy. Za hodinu namalováno, vysušeno fénem a instalováno do klubovny pro mládež ( v Církvi Bratrské). Zítra kolaudace celého suterénu.


Největší úspěch u teenagerů jsou prasátka. Stála jsem nad nimi v IKEA a váhala, . Jan Blog Soni Malinové není jen o designu a architektuře. Je plný postřehů z obyčejného života a krásné hudby. Její práci velmi obdivuji a hrozně mě baví styl jejího psaní. Jestli jste na její blog ještě nenarazili slibuji, že vás určitě osloví.


PS: kromě tohoto super blogu, můžete navštívit ještě MalinaDesign . Vznášející se zahrada, kterou můžeš mít doma. Japonské kokedamy a vznášející se terária plná rostlin, která vypadají, že jdou proti všem zákonům přírody a zároveň s ní neuvěřitelně souzní. Prozáří každý interiér i exteriér - nechejte doma své rostliny levitovat. Havířov-Suchá Registrace: 10. Uživatel nevlastní žádný Fler klub.


Soňa Malinová zakladatelka galerie Krystal, designérka,blogerka, výtvarnice ( Střední umělecko-průmyslová škola v Bechyni). V letech založila vlastní ateliér, postupem času se začala. Znát ji můžete z pořadu Bydlení je hra, který vysílala Česká televize. Moc mě potěšilo, že mi Hanka s Jiřím důvěřovali, a sedli jsme si i lidsky.


Hanka byla úžasná, akční, snažila se zapojit a přicházela s dobrými . Iri Novák založila svůj blog blog Můj dům, můj squat, když jí na mateřské dovolené začala chybět její práce. Pinterest: Soňa Malinová na Pinterestu . This Pin was discovered by Kisa01. Firmy Gjsou inzertní portál pro podnikatele, kteří jsou členy, návštěvníky nebo příznivci křesťanských církví. Proléváte uvařené těstoviny vodou?


Já jo, naprosto automaticky a samozřejmě. Když je hodlám rovnou podávat, tak teplou, a pokud se je chystám s něčím prohodit v hluboké pánvi, tak studenou. Budu Vám vděčná za Vaše komentáře, protože já jsem se kvůli téhle zdánlivé prkotině málem . Nov Ako 14-ročná odišla z rodného mesta, aby si splnila sen a nastúpila na keramickú školu v Bechyni. Založila značku Keramika Malina a svoju tvorivosť uplatnila aj v oblasti interiérového designu.


May Lucie, úplně stejně mne inspirovala Soňa Malinová v Marianne Bydlení. Luci, přeju tvému blogu krásné výročí. Napište nám, co vám zde schází. Aug Designérka Soňa Malinová.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.