Tuesday 26 September 2017

Nejlépe hodnocené vtipy

Všechna práva vyhrazena. Vytvořila Internetová agentura Webtom. Pobavte se u těch nejlepších vtipů, které jsme pro Vás přidali. Prohlédněte si, které vtipy jsou podle našich čtenářů nejlepší vtipy.


Letí orel, pohoda, klídek a najednou stáhne křídla a střihne to kolmo po hlavě dolů… Letí, letí a 15cm nad zemí to vybere… Vidí to vrabčák a říká: „Orle, orle to bylo super, jak to děláš, nauč mě to . Tak, Růženko, vyber si, na co máš chuť.

Ty přece víš, co mám nejraději! On odsekne: To vím, ale žrát taky musíme! Hodnoť: super vtip (známka 1).


Víte, jaký je rozdíl mezi chlapem, který vyskočil z prvního patra a chlapem, který z desátého? Chlap z prvního: „Plesk, uáááá! Kategorie: Černý humor . Nejlépe hodnocené vtipy. O opilcích a alkoholu - V téhle hospodě mají výborné šneky!


Izák a vždy k němu promlouvá: Vsaď všechno na desítku.

O sexu - Barman se mě zeptal, co si dám. Ruleta se točí a točí a zastaví se na čísle 35. Ale já nebyl až tak ožralý!


Hodil jsi s mým křečkem o zem a křičel jsi:Pikaču, volím si tebe! Potom jsi hodinu řval ve skříni, že vchod do Narnie nefunguje. Před barákem jsi křičel na mé auto Optime, já vím, že jsi to ty.


Firem dodávajících okna je spousta ale nevíte jak vybrat tu pravou? Zkuste zadat poptávku na plastová okna on line a vybrat si z došlých nabídek. Ano ale je to užitečné a reklama je nutná pro provoz portálu. Pokud plastová okna nepotřebujete, prostě reklamu přeskočte. Nov Tak mě napadlo vybrat nejlépe hodnocené vtipy z několika českých serverů a uspořádat vlastní žebříček.


Tady to je:PS: Našla jsem jenom. Stačí otevřít a budeš v obraze. May Co mám dělat s tím, když neznám Konvičku, ani žádná jeho kázání (zahlédl jsem kdysi kdesi jen letmo asi dvě věty v bedně) a přesto s ním budu z části ve shodě.


Je pro mě neznalost díla nedostatkem ? Já občas používám vtipy s náboženskou tématikou na rozeznání věřících od… petrp. Dnes si připomínáme první dochovanou zmínku o krádeži bicyklu, konkrétně… Joe-CUBE. Týká se to alkoholu za volantem.

Včera jsme měli… Joe-CUBE. Vivi To jednou nějací chlapi na mě: Slečna nebo paní? S klidem jsem jim odpověděla: Princezna, vole! Author images David Marák. Abyste mohli přidávat komentáře, přihlašte se nebo se zaregistrujte.


Velká kniha anekdot kolektiv autorů. Nepraktovi muži v plechu. Sep Na všem špatném je i něco dobrého. Příkladem může být aféra nejnovějšího phabletu Galaxy Note který výrobce kvůli problémům (hlavně vadné baterii, která může vybouchnout) od prvních majitelů po celém světě raději stahuje.


Pojďme se tak podívat na to, co všechno už lidé na adresu Samsungu . Tak proč na chvíli nenechat formality stranou a trochu se také nezasmát? Vtípky vymýšlejí a prezentují širší veřejnosti zejména lidé na sociálních sítích. Během dnešního dne jsme tak zmapovali tento prostor a přinášíme . Sprostý český vtipy - Různí Autoři (Audiokniha). Cena pro Klub už od 8Kč. Sedíte s přáteli, například při dobré sklence, probíhá výborná zábava, čas.


Uživatelské hodnocení a recenze . Sleduj nejvtipnější okamžiky Team Hot Wheels najednou. Budeš se smíchy popadat za břicho. To nejlepší od Brandona.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.