Motor je to výborný,úsporný jedině trochu hlučnější. Toto jsou poslední motory ,na kterých se dá najet milion km bez go jen s údržbou. Problém přibývání oleje nedělá motor ,ale filtr pevných částic,který je ekologickou zrůdností.
Při koupi vozu byla hladina oleje v motoru na měrce na max. Myslel jsem si, že to při výměně oleje v servisu přehnali.
Po ujetí asi 5km jsem olej změřil a byl 1cm nad max. Motory - diesel Кеш Перекласти цю сторінку лип. Já už jsem z auta na mrtvici :evil: Před rokem jsem ho koupil takže základní opravy - nový rozvody,kotouče, destičky a letní gumy začal se klepat motor. Fórum › Stavební stroje Кеш Перекласти цю сторінку серп. Záhadně se mi zvedla hladina oleje v motoru.
Дописів: - авторів: Zdravím. Voda v tom není , ale mám podezření na naftu. Je možné aby se tam nafta někudy dostávala?
Nebo jestli už s tím máte někdo zkušenosti? Zdravim dnes bola frajerka v servise a do motora jej ide l oleja samozrjeme ze mechanici jej tam vyliali 4l teda plnu bandasku. Obsah paliva v oleji je jednou z velmi důležitých vlastností motorových olejů. Pokud je u velkoobjemových vznětových motorů pravidelně diagnosticky sledován stav oleje , vyhodnocení obsahu paliva v oleji se vždy provádí. Nejčastěji se obsah paliva vyhodnocuje stanovením bodu vzplanutí oleje.
Pokles bodu vzplanutí pod . BLS a přibývá mi nafta do oleje. Podle specialistů z Kosmonos to způsobuje nefunkčnost emisního systému. Filtr z nějakého důvodu regenerovat nechce, systém spouští regeneraci stále častěji a . To, jestli je voda v oleji také snadmo zjistíš, když u studeného motoru zkusíš opatrně otevřít vypouštěcí zátku oleje (tak, abys ji mohl zase okamžitě uzavřít) a. Při nízkém tlaku trysek všechna nafta neshoří a zbytek nebo větší část se muže dostat do vany kolem pístních kroužků, a způsobit přibývaní oleje. Autor dotazu: Brouček Zdeněk.
Značka, model: Peugeot Partner. Popis závady: Dobrý den, prosím radu: přibývá nám nafta do motoru , voda to není, ta neubývá. Jinak auto startuje super, jede super, necuká, jen po . Tato závada je obvyklá u motorů s vyšším kilometrovým proběhem. Je způsobena tím, že díky způsobu upevnění a utěsnění se vstřikovač opakovaně dotýká .
W s fitrem pevných částic naftu v oleji. A skutečně olej byl na spodní. Kolik u TSI motorů dolíváte vy? Auto jezdí bez problému startuje neškube vše ok-ČÍM TO CHLAPI. Nevím, zda má smysl s tím.
Předpokládám že propouští čerpadlo, jelikož ten přebytečnej olej je řídkej a nemaže to tolik. Navíc v cerpadle mi dlouho olej nevydrží. Můj tip je to čerpadlo a chtěl bych se vás zeptat jestli byste nevěděli čím to může být. Mohl by mi prosím někdo poradit,jestli je možný aby u mého hdi 66kw šla nafta do oleje ? Kontroluj pravidelně olej a uvidíš, jestli přibývá či nepřibývá.
Zakládám jako samostatné téma. Chlapi, mám nově Vs tímto motorem , dle všeho je tam nový filtr pevných částic, katalyzátor a turbo, mám k tomu fakturu od autorozovaného servisu. Dokonce byla nově dolita i ta močovina.
Dle všeho to vypadá, že by auto mělo fungovat normálně, ale není to tak. Stále mi přibývá v motoru. Mohlo by to mít mezi sebou spojitost ? Zároveň mě zajímá - může se dostat nafta do oleje ? Volal jsem do jednoho servisu, který se zabívá testem vstřikovačů a tam mi řekli, že u takového motoru je to technicky nemožné. Po výměně oleje a najetí cca. Olej se zdá být řidší a silně zapáchá po benzinu.
Co by mohlo být příčinou? U Focusu tomu tak bylo (PSA motory nafta). Jinak si ani nedokážu představit, jak by mohlo přibývat oleje. Teda dovedu, ale to by ten motor prakticky nemohl fungovat.
S tvým nájezdem byl u mého FoFoII FAP v prd. Možná mu pomůže oživení a změna stylu jízdy.
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.