Friday 21 April 2017

Alza rozbaleno skladem zkušenosti

Proto se chci zeptat pokud na Alze je napsáno že je to zboží rozbaleno co to znamená? Dobry den,ma nekdo zkusenost s nakupem rozbaleneho zbozi v Alze? Maji tam v nabidce mobil, ktery je o 3tisice levnejsi nez novy, jen proto ze je rozbaleny. Nabizeji k nemu zaruku 24mesicu, ale ta sleva jen za rozbaleni vyrobku mu prijde nejak moc velka. V CZC maji slevu za rozbalene zbozi vetsinou . Jedná se o tak nějak nic neříkající tahy prodejců, třebazánovní skladem , bazar skladem , rozbaleno skladem Máte s tímto zbožím (notebooky především ) nejaké zkušenosti ? Akce stále běží, ale alza.


Podle popisu byl telefon použitý, nesl známky opotřebení. Rozbalené zboží Samsung Apple ASUS Lenovo a další. Vy jste si mysleli, že je dávají znovu do oběhu jako rozbalené a použité zboží? To by na tom strašně tratili.


To, které je trochu poškozené nebo používané, samozřejmě putuje na bazar za méně peněz, ale ten rozdíl si strhnou od zákazníka, takže Alza netratí. Tahle praktika mě neděsí, to je fér. Hodnocení, recenze, slevy a další informace o obchodu Alza. Já v Alze koupila tento telefon jelikož v iStyle v Brně ho neměli skladem , tady ano a je přímo v místě kde bydlím. Ovšem teď jsem se tak poučila,.


Erika: Já už v Alze nic nekupuji, stačila jedna zkušenost. Pokud projedete net tak . Prosím poraďte, spěchá to. Maji druhy zbozi - rozbalene , zanovni a pouzite. V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji.


Dále se liší i popisek pod cenou, kde na sebe tyto produkty vzájemně odkazují. První foťák si tedy někdo zakoupil, vrátil, a Alza ho nyní nabízí za lepší cenu (nemůže ho již prodávat jako nový). Díval jsem se na nějaké zboží v e-shopu od Alza.


Zdravím, už dlouho si vybírám notebook, když jsem dnes večer na Alza. Sleva oproti normální ceně všude jinde na internetu byla asi 5Kč, problém byl v tom, že se jednalo o rozbalené zboží. Nestačil jsem se divit, když jsem stejný notebook, ovšem s lepším . Lidé nejčastěji hodnotí cenu zboží, rychlost dodání, spolehlivost, komunikaci a zda bylo zboží doručeno v pořádku. Podívejte se, jak jsou zákazníci s obchodem Alza. To neplatí, pokud konkurenční zboží není nové, není skladem nebo je v cenové akci.


Není jen moje zkušenost , ale zkušenost desítek dalších lidí, kteří své zkušenosti popisují na internetu. A použitý věci nekupovat, nové kontrolovat rovnou před převzetím aby vás neojebali a rovnou vracet. Rozhoduje cena, ne obal. Tiskárna BLABLA u Vás stojí o litr víc než v CZC, udělejte s tím něco. Další oblíbený trik: Jak berete zboží na IČ, přijde Vám zboží rozbalené , které už někdo vrátil.


Vybral vytoužený kousek, který měla Alza. Po rozbalení a zapnutí koukám tv má místo černých míst bílá. Z Heureky odchází největší obcho kvůli konkurenci Alza.


Podle e-shopu není srovnávač už nezávislý.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.