Monday 23 January 2017

Daruji mikrovlnku

Prodám profi mikrovlnku zn. Jsme portál, kde můžete darovat věci, které již nepotřebujete. Klidně poloprázdnou lahvičku od šamponu nebo rovnou piano. Získána zde, ale už mám jinou.


Možná by stačila vyměnit jen žárovka. Zdarma k ní přidá- Rychlovarnou konvici Sencor starou roky (zanesená od vodního kamene, ale funkční) - Toustovač též Sencor (hodně opotřebovaný a sloupaný teflon, ale dá se používat s papírem na pečení) Vše funkční. Na své stáří je velice zachovalá. Je v původním stavu bez oprav.


Byla málo využívaná a byla vyrobená v době, kdy výrobci těchto mikrovlnek používali kvalitní součástky (komponenty). Jedná se o použíté zboží bez záruky. Vyzvednutí pouze v dopoledních hodinách.


Inzerce - prodam mikrovlnku , nabídky - prodám, prodej, inzeráty. Kuchařské sešity, knihy. Mikrovlnná trouba s grilem Daewoo. Kompletní kuchyňská linka. Nepouzivana asi dva roky.


Zkusil jsem normalni ohrev - funguje. Drive jsem v ni varil at ale to jsem nezkousel. Zadna zavada neni znama. Dobrý den nabízím vám funkční neporušenou mikrovlnku. Nejrozsáhlejší regionální inzerce na Šumpersku, Zábřežsku, Mohelnicku a Hanušovicku.


Nevyhazujto je místo, kde můžete darovat věc, kterou vy už nepotřebuje, ale někomu jinému by se ještě mohla hodit. Pro skvělý pocit, že jste udělali radost někomu dalšímu a ušetřili místo v odpadkovém koši. K vyzvednutí v Plasích u Verku. Mami s dcerou hledá pronájem bytu nebo . Daruji starší, ale plně funkční mikrovlnku. Aukro vás ochrání, nakupujte bez obav.


Když nákup neklapne, vrátíme vám peníze zpět včetně poštovného. Prodam mikrovlnku plné funkcni. Pro zobrazení iframe se prosím přepněte web do plné verze. Pro rychlý ohřev zmáčknete jednoduše tlačítko. Zvolený automatický program sám nastaví.


Plně funkční,Cena 50-. Zařazeno v těchto kategoriích. Dnes trošku z jiného soudku Úžasný. Jak jsem zmiňovala ve víkendovém článku, měnila jsem část kuchyňského vybavení.


Nakonec jsem odpoledne nabyla přesvědčení, že mu tu mikrovlnku prostě dát nechci, tak jsem mu napsala sms, že již není k dispozici.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.