Wednesday 24 August 2016

Essence rtěnky

Essence a já musím předeslat, že na rozdíl od těch starých verzí, tyhle mne opravdu baví a to jak barevně, tak svou kvalitou. Kvalita rtěnek mě potěšila o to více, že vylepšené laky šly kvalitou dolů, stějně tak matné verze lesků, ovšem . Rtěnka nabízí intenzivní barvu, která drží a drží a přesto nevysušuje tvé rty. Lehká a krémová formule dodává rtům příjemný pocit a zahalí je do neodolatelných barev. V široké paletě si vybere skutečně každý - od zářivě růžové až po intenzivní červenou a tělovou barvu. Essence Longlasting Lipstick dlouhotrvající rtěnka 13 . Rtěnky Essence recenze a zkušenosti - Recenze Omlazení Rtěnky Essence recenze a zkušenosti - Recenze Omlazení.


Essence Rtěnka recenze a zkušenosti - Recenze Omlazení. Jsem nadšená, že kvalita levnějších drogérkových rtěnek šla nahoru a jsou srovnatelné pigmentací i výdrží s těmi značkovými. Dříve rtěnka za korum byl skoro šunt a dneska tyhle Essence jsou naprosto skvelé, jako třeba Rimmel by Kate a jim podobné. ESSENCE LIP BASE MY MUST HAVES Báze na rty all about that base 3g.


Hezký začátek týdne přeji! Další recenze je zde a pro změnu je opět na matné rtěnky. Dnes se zaměřím na Essence kosmetiku, kterou nenajdete pouze v drogerkách, ale i na netu. Malá technická: všechny rtěnky Essence zakoupeny v Rossmann drogérie ČR.


Já jsem například rtěnky. Foto: zleva rtěnky Essence č. Možná už jste zaznamenaly, že se chystá zase obměna sortimentu Essence. Jestli ne, tak doporučuju třeba článek . Essence dlhotrvajúci rúž Lipstick Love Me g rúž ponúka intenzívny farbu, ktorá držia a držia a přesto nevysušuje tvé pery.


V širokej palete si vyberie skutočne každý - od žiarivo ružovej až po intenzívny červenú a tělovou farbu. To je vyvedené v matné černé se středovým proužkem v barvě rtěnky. Balení je bytelné, rtěnka v balení dobře drží, nijak se neviklá.


Vůně rtěnky není nijak výrazná, řekla bych, že téměř nevoní. To mě trošku mrzí, neboť ty dřívější Essence rtěnky voní . Udělejte si přehled o cenách, přečtěte si recenze a hodnocení, zjistěte dostupnost nebo najděte podobné produkty a vhodné příslušenství. Mě na první pohled nic nelákala, protože Essence není moje oblíbená značka, ale když jsem četla jásavé recenze na dlouhotrvající rtěnky , tak . Už hrozně dlouho chystám recenzi na rtěnky od Essence.


Nejdřív jsem o ní přemýšlela, když jsem si koupila úplně první odstín, ale řekla jsem si, že to je ještě brzo a odstínů vyzkouším více, protože se mohou lišit a ne všechny mohou být dobré nebo naopak špatné. Takže jsem vyčkávala dlouho a . Lehká krémová textura rtěnky nabízí spoustu barvy pro tvé .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.