Monday 20 June 2016

Super vtipy

Сохраненная копия Похожие Перевести эту страницу. Zapomněla jsem si ho doma, udělám pro to cokoliv. Rozepne si zip u riflí, vytáhne si penis. Blondýnka si k němu dřepne: Ahoj mami, ahoj tati!


Víte, co je jediné pozitivní na životě afrického dítěte? Vtip pro dnešní den středu 21.

Ráno po svatební noci zapřahá Eskymák do saní psy. Pro porodní babku, snad to do devíti měsíců stihnu. Hodnoť: super vtip (známka 1). Jdou dva policajti po ulici a vidí, jak z jednoho auta leze prostitutka a tak zakročí. Vtipy a srandičky - vtipkar.


Tak se nám legitimujte, dámo a pane. Zákazník povídá: Mne nemůžete legitimovat, já mám imunitu. A slečna na to: Ha miláčku, už ji nemáš.


Byl jsem ředitelem jednoho velkého podniku.

Manzel na smrtelne posteli rika sve choti: vis, kdyz jsem prisel pri te nehode o nohu, byla jsi se mnou, kdyz nam ukradli auto, byla jsi se mnou. A kdyz nam shorel dum, byla jsi taky se mnou. Jestli ty svine mi nenosis smulu! Přidávat vtipy do svých oblíbených lze až po přihlášení ohodnoť vtip.


Zagratulujme Chuckovi k jeho narodeninám jeho príbehmi. Chuck Norris má doma koberec z medveďa, medveď je živý, ale zo strachu sa bojí pohnúť. Keď sa Chuck učil oživovaniu, oživil aj cvičnú figurínu. Nejlepší vtipy téměř o všem na každý den. Knížka pro dobrou náladu doma, do školy i pro chvíle s kamarády!


Ověřit dostupnost na prodejnách Titul máme skladem pouze na vybraných prodejnách NENÍ SKLADEM V E-SHOPU. Na vybraných prodejnách si . Recenze: Buďte první, kdo ji napíše. Správné řešení pro kontrolu.


Nakupujte knihy online vo vašom obľúbenom kníhkupectve Martinus! Super vtipy a hádanky pro kluky a holky. Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst.


Potkají se po delší době dva kámoši: Nazdááár, jak se daří? Například orálek za EUR A co análek? Ten je za 1EUR Trošku drahé.

To ještě nemám v nabídce, zatím jsem na to sám :-))). Paní u přepážky se na složenku podívá a potom mu ji vrátí se slove,,Perem ! Když přijde Pepíček domu, říká: ,,Oni dnes neúřadují. Pepíčku, ty jsi rozbil všechny dárky?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.