Thursday 25 December 2014

Ddnk recenze

Rodinné domy na klíč si dobře prověřte - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení. Na těchto stránkách jsou názory našich uživatelů na vybraná finanční témata. Podle recenzí jsme na ně našla jen samou chválu, tak doufám že to tak bude i ve skutečnosti, pak jssme ještě přemýšleli o dřevostavbách oldar, ale o ních jsem zatim moc info nenašla. Zdravím, chtěla jsem se zeptat, nemáte někdo zkušenosti s firmou . Od nákupu až po samotné postavení nedošlo k žádným komplikacím, firma s námi aktivně komunikovala a dnes už spokojeně bydlíme. Vybrali jsme si je převážně kvůli širokému výběru a skvělým recenzím od známých a já je s radostí . Královehradecka a bude nám stavět firma woodsystem ze Ždáru nad Sázavou,.

Hradce se nám na firmy nelíbili recenze. Přečtěte si reálné recenze a zkušenosti opravdových zákazníků. Ověřené kontakty z katalogu firem Najisto. Nechte si postavit kvalitní rodinný dům za cenu českého nájmu, firma Certifikované zděné domy a dřevostavby na. Ostatně i firma, která slíbila dodat nízkoenergetickou dřevostavbu na klíč, v krátkém čase a za slušné peníze, se jmenuje Dream house.

Skutečnost byla ale úplně jiná. Přestože stavitel Jaroslav Pírek postupně zaplatil celou cenu, dům si nakonec musel dokončit sám. Na začátku nám nezávazně vytvořili rozpočet a vysvětlili nám pro a proti jednotlivých materiálů. Navíc jsme díky nim získali dost výhodnou hypotéku.

Vše je tak, jak jsme se domuvili, a to včetně ceny, kterou splácíme po opravdu minimálních částkách. Hned na začátku nám všechno vysvětlili, takže jsme nekupovali zajíce v pytli. Praze nebo v Hradci Králové a dům si nechat postavit kdekoliv v ČR. V dnešní době je to čím dál populárnější téma a já se nedivím. Dobrý den, chválím volbu dřevostavby.

Náklady na energii opravdu klesnou, mluvím z vlastní zkušenosti. Je to solidní firma, bez jakkýkoli problémů. Vybírali jsme mezi firmy a DDNK rozhodně oprávněně vyhrála!

Monika Kohoutová – péče o zákazníky – téměř let zkušeností z předních českých stavebních společností, akreditovaný odborník České komory autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě – monika. O NÁS - RODINNÉ DOMY NA KLÍČ - mezinárodně certifikované a . Nabízíme Vám krásné nízkoenergetické zděné domy a dřevostavby na klíč. DPH, stavební části projektové dokumentace a základové desky.

Zašlete nám kontakt a my Vám sami zavoláme. Zanechte nám Váš kontakt a my Vám sami zavoláme. Kvalitní nízkoenergetické dřevostavby na klíč od mil. Proč zvolit řešení od DDnK.

Nízkoenergetické zděné domy a dřevostavby na klíč, s. Konzultační dny každé úterý a čtvrtek.