Wednesday 24 September 2014

Asko reklamace kontakt

Máte dotaz, nejasnosti, nebo jen chcete sdělit své pochvaly či stížnosti? Neváhejte nás kontaktovat. Váš názor je pro nás důležitý. V konečném důsledku jde o to, abychom vám návštěvy v obchodních domech Asko co nejvíce zpříjemnili.


Z mnoha rozhovorů s našimi zákazníky jsme získali cenné . Vám za vyplnění údajů nutných k zahájení řešení Vaší reklamace. ASKO - NÁBYTEK - Horní Počernice - Centrální sklad. Platí i přes garanci cen u jiných prodejců, nevztahuje se na prodej použitého nábytku nebo nábytku . Vítejte v obchodě ASKO – NÁBYTEK!


Nábytek pro domov takový, jaký ho chcete mít. Nakupujte nábytek v pohodlí vašeho domova za skvělé ceny, které jinde nenajdete. U nás si zboží můžete koupit a nechat dovézt, aniž byste museli kamkoliv jezdit.


Odpověď na žádost o reklamaci: poškozené díly jsou při sestavení skryté, proto reklamace nebyla uznána. Je to KLAMÁNÍ zákazníků (nekoupil jsem si postel II. jakosti.) . Nedodání zboží po termínu. Pro normálního člověka otázka dnů ,pro Asko reklamace na měsíc.


U toho poškozená dvířka, uražený rožek. Druhá reklamace - po dnech používání se odlepila boční lišta u plynové desky. Oprava litinovou destičkou. Třetí reklamace po měsících. Odlepila se lišta nad myčkou.


Překvapení jsem podle Aska hloupá a . Dobrý den, bohužel i já mám špatnou zkušenost se spol. Byla mi neprávem zamítnutá reklamace sedací soupravy, nyní již nikdo nereaguje. Jsem ochotna se spojit s ostatními poškozenými zákazníky a řešit neoprávněné zamítnutí reklamace mediální či soudní cestou. Tak jsem čekala na telefon a místo toho do 5-ti dnů od reklamace přišel doporučený dopis, asi uhodnete jakého znění.


Samozřejmě reklamaci zamítají. Prý jsem sedačku nevhodně používala a ošetřovala. Není mi teda jasné, když jsem prodavačkou doporučenými vlhčenými ubrousky na kůži sedačku myla a používala ji jen . Po odoslaní riadne vyplneného formulára obdržíte písomné potvrdenie a budete kontaktovaní pracovníkom reklamačného oddelenia, a to buď e-mailom alebo na Vami uvedenom telefónnom čísle o . Reklamace nábytku v ASKO nábytek.


Máte někdo zkušenosti s reklamací nábytku v Asku? V lednu jsem si koupila jídelní židle a jedna se teď roztrhla ve švu a leze zní molitan. Museli bychom do Zlína kvůli reklamaci, manželovi se moc nechce, prý by to zalepil nějakou gumou a já mám ušít potahy na židle, . Tak to samé jsme s Askem taky zažili! Nakonec nám to dodali , ale nervů a nákladů na telefon nám to sežralo až až… Asko nikdy víc!


V Asku si už nikdy nic nekoupím, ani lžíci! Všem negativním příspěvkům z vlastní zkušenosti naprosto rozumím. Až mi přijde faktura za telefon , přijde asi zároveň rozbití telefonu. Okamžikem zaplacení zboží přestává být zákazník pro tento obchod atraktivní a podle toho je s ním jednáno. Arogance zaměstnanců vyřizujících reklamace včetně vedoucí prodejny a dalších skladníků je opravdu neuvěřitelná.


Bez ohledu na protokol mi ASKO reklamaci zamítlo a po mém písemném nesouhlasu se zamítnutím reklamace mi potvrdilo zamítnutí reklamace.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.