Firma LH Cosmedic nabízí vybavení salonů a ordinací jako je kosmetické lehátko , masážní lehátko a pedikérské křeslo. Ladislav Hanzalík Zahradní 546. Nabízíme kosmetická lehátka , masážní lůžka, pedikérská křesla, kosmetické židle, stolky, taburetky a další vybavení. Vybavujete kosmetický a masážní salón nebo ordinaci?
Vyberte si z široké škály lehátek. Výrobce vybavení pro kosmetické , masážní a kadeřnické salóny. Zařízení pro zdravotnictví. Prodám používané, ale bez poškození.
Opěrka hlavy po odejmutí vytvoří otvor na hlavu i pro masáže zad. Pouze osobní vyzvednutí na adrese Pod Břízkami, Pardubice. Při rychlém jednání je možná sleva.
VYBA VENI-A-PRISLUSENSTVY. Не найдено: hanzalík lhcosmedic. Internetové obchody Сохраненная копия Перевести эту страницу Popis obchodu. Email: info (na) lhcosmedic . Prodáváme kosmetická lehátka , masážní lůžka, pedikérská křesla, kosmetické židle, stolky a další vybavení.
Masážní lehátka Praha-západ – výroba rehabilitačních zařízení a vybavení kosmetických salonů. Potřebujete vybavení do salónu, či ordinace? Kč Výrobce obou Bellazi. Dále prodám kosmetickou osvětlenou lupu se stojanem za 2. Celá sada (lehátko-taburet-lupa) je za.
Belazzi, dále kosmetickou lampu s lupou - 2. Kč, vše výrobce Hanzalík. Také si můžete vybrat z pestré nabídky vlasové a letní. Prodáváme masážní lehátka , masérské stoly skládací a motorické, detoxikační náplasti, masážní židle, pevné . Kryoterapie - kryokomory, kryosauny. Vyšetřovací a masážní lehátka. Hostivice, Zahradní 546.
Vybavení pro kosmetické , masážní a kadeřnické salóny. Prodej cca poloviny stavebního pozemku Rumburk. Kosmetický salon MABELLA ve Varnsdorfu hledá kosmetičku.
Procedury, které začínají. Prodej masážních lehátek (dřevěná, hliníková) a masérských potřeb ( klekačky, stoličky, hot stones, masážní oleje značek Saloos, Nobilis Tilia, Topvet apod.) . Bakalářská práce „Reklama na alkohol a její působení na děti a adolescenty“ popisuje problematiku reklamy na alkohol a její možný vliv na děti a adolescenty. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje psychologii reklamy, struktuře reklamy a její škodlivosti a .
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.