Wednesday 15 August 2018

Invisibleshield reklamace

Dobrý den koupila jsem dne 14. ISTYLE v PRAZE Palladium Bylo mi řečeno,že se o vše kolem reklamace postarají a folii na sklo dostanu cca do 14dní cena 900kč. Jaké bylo pro mě překvapení ,když jsem včera chtěla v Istyle folii poprvé . Mám ji na celém mobilu cca dní. Odlepil se mi spodní roh na zadním krytu a lehce horní roh.


Dále nedoléhají horní rohy na display. Odstoupení a reklamace - invisibleSHIELD - ochrána Vaší spotřební elektroniky. Co je služba nadoživotí - Systém doživotní garance výměny produktů invisibleSHIELD společnosti ZAGG a skel TGM společnosti ERTEA. Při přechodu na platební bránu dojde k blokaci peněz z Vaší platební karty. Na Vaší adresu přijde nové sklo, do odpovědní obálky vložíte reklamované a . Když natrefíte na špatný kus ztrávíte několik dnů vypisováním, než se dočkáte nějakého výsledku.


Reklamace zamítnuta kvůli špatné aplikaci,. V minulém článku jsem doslova „shodil“ přístup prodejny iProduct, kde jsem si před rokem koupil ochranné sklo s doživotní zárukou, která „náhle“ po měsících skončila a slíbil jsem, že přijdu s článkem, ve kterém se pochlubím, jakou alternativu jsem zvolil. Do průvodního dopisu jsem uvedl, že pokud se bude reklamace řešit výměnou mobilu, tak ať pošlou folii zpět (je to invisibleSHIELD od ZAGG , takže v případě reklamace mobilu a navrácení staré folie by mi poslali novou). Je vyrobeno z vysoce kvalitního temperovaného skla, které poskytuje maximální ochranu proti poškrábání displeje při zachování čistoty obrazu a přesné odezvy na dotyk prstů. Jedná se o novou fólii, která dokonale chrání elektroniku před poškozením.


Varianta HD přináší dokonale čistý, sklu podobný povrch, který zvýrazňuje . Na tento produkt platí doživotní garance. Postup pro uplatnění reklamace najdete zde Ochr. InvisibleSHIELD HD eXtreme kombinuje veškeré potřeby uživatelů v . Ochranná fólie pro mobilní telefon Nokia C7–00. Vysoce kvalitní ochranná fólie INVISIBLE SHIELD s doživotní zárukou poskytuje ochranu displeje před poškrábáním a jiným poškozením. Ochranné fólie jsou čiré , plně průhledné a je možné je v případě potřeby z produktu kdykoliv beze zbytků odstranit.


Tyto vysoké standardy byly přeneseny do celého světa a jsou kontinuálně rozvíjeny tak, aby byla ochrana mobilů, tabletů a jakékoliv další . Záruka, servis (práva z vadného plnění, odpovědnost za vady). Obsah balení: fólie na display, instalační sprej, hadřík, stěrka. Ochrana: Vyrobeno z pevného temperovaného skla, přináší . Výrobce prý posoudí oprávněnost reklamace a když oprávněná nebude, strhnou si peníze za nové sklo. Patentovaná neviditelná ochrana pro Váš tablet Apple iPad Mini 4. Unibody a TouchBar modely. Chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenost s reklamací displeje a přitom máte na displeji ochranné sklo proti poškrábání( ZAGG , koupeno z iStyle).


Nejsem si jistý, jestli to sklo půjde sundat, tak . Invisible Shield jsou velmi dobré ochranné fólie a díky patentovanému postupu při . ZGSUUAMBIT ( invisibleSHIELD ). Neviditelná originální ochranná folie na sklíčko displaye pro Vaše hodinky Suunto. Tato folie je prakticky nezničitelná a výrobce poskytuje proti prodření, proražení či proříznutí doživotní záruku. Vhodné pro modelové řady: Ambit, Ambit AmbitS, AmbitR, Ambit Peak, AmbitSport, .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.