Monday 30 October 2017

Jaká barva vlasů se ke mě hodí test

Připravili jsme pro Vás hravý test Vašich osobních barev. Výsledkem testu je vaše osobní barevná paleta. Naše barevná typologie je velmi flexibilní a vůbec Vás neomezí ve výběru Vámi milovaných barev. Doporučíme Vám ty nejvhodnější . Zpěvačka Mista vám tentorkát poradí, jak si vybrat vhodnout barvu vlasů , která nám padne.


Ne nadarmo se říká, že vlasy jsou korunou krásy. Každé z nás však sluší něco jiného. Některé krátké mikádo a černá barva, jiné naopak blond a délka do pasu. Nejdůležitějšími aspekty při výběru barvy vlasů je . Týdny přemýšlíte o nové barvě vašich vlasů a pořád nevíte, jestli do ní jít, nebo ne?


Ulehčíme vám vaše dilema a poradíme, jak objevit barvu , která vám padne jako ulitá. Kdyby sis mohla vlasy obarvit na jakoukoli barvu , která by přitom vypadala jako tvoje přirozená a neničila by ti vlasy , jaká by to byla? Zjistěte nyní svůj výsledek!


Chcete-li přehrát tento test , pak klikněte zde. Určitě jste také někdy váhala nad tím, jaké odstíny jsou pro vás ty pravé a jaká barva vlasů by vám mohla slušet. Prosim poraď te mi jaký jsem typ a jaké barvy se ke mně hodí. Podle přirozené barvy pleti, očí a vlasů se tedy lidé rozdělují na jarní, letní, podzimní a zimní typy.


Ke každému ročnímu období se pak váže škála barev , která určuje ideální barvy oblečení, líčení a vlasů. Každá žena by měla vědět, jaký je typ. Pak už stačí řídit se jednoduchými pravidly, která vám pomohou . Ať už experimentuješ s barvou svých vlasů delší dobu nebo zůstáváš u své přirozené barvy, stále se ptáš, jaká barva vlasů by ti slušela nejvíce a nejlépe odpovídala tvé osobnosti. Odpověz na tyto otázky a zjistíš, jaká barva vlasů ti sluší nejvíc.


Hodí se k tobě vlasy blond a ať už máš přirozeně jakékoliv vlasy , zkus do nich třeba jemné růžové melíry, k tvému stylu se rozhodně hodí ! Vyšlo mi a)b)a)b) asi nejvíc ke mě prostě sedí a) jsem hnědovláska už od přírody a tak jsem přemýšlela které barvy mi sedí a kdybych chtěla změnu do čeho mám jít ? Jistě máš svou oblíbenou barvu. Ta ale nemusí být stejná jako ta, která tě vystihuje nejlépe. Barva vašich vlasů je: a, zlatá blon světle plavá nebo světle hnědá.


První otázka při určování barevného typu: Jaký podtón má vaše barva pleti? Většina z nás používá makeup, proto se barevný typ těžko určuje. Ale jiné části těla nemají změněnou barvu a . Co se barvy týče, tam už je volba těžší a mnohdy i ve čtyřiceti letech některé ženy nenašly . Stačí vám k tomu dvě minuty, možná.


Chci vědět, které šperky (náušnice, náhrdelníky, náramky a prsteny) mi budou slušet podle tónu pleti. Vaše přirozená barva vlasů je: a) světlá nebo až dostříbrna. Сохраненная копия Похожие Перевести эту страницу JAKÉ LÍČENÍ TI NEJVÍCE SEKNE?


A jasnou zářivě modrou nebo teplou zelenohnědouB je to taková. Jaké líčení se k tobě hodí - test. A tmavě nebo světle blond s . Jaká je dnes tvá přirozená barva vlasů ? Experimenty s různými tóny vlasů má za sebou pravděpodobně každá žena. Do střihu se trefíte snadněji, podle obličejových rysů a hustoty vlasů poznáte, jaký účes vám sluší a hodí se k vám. Protože jen málokterá je stoprocentně spokojená s tím, co jí do vínku nadělila příroda.


Jak tedy vybrat tu správnou barvu ? Zčásti záleží opět na tom, co chcete o sobě prozradit. Extravagantní tóny modré, růžové či zelené jsou v mládí znakem. Vlasy by měly být stažené, aby příliš nezkreslovaly celkový dojem, pleť čistá, nenalíčená.


K určení barevného typu se používá tzv.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.