Friday 19 May 2017

Transparentní pudr dermacol

Lehký transparentní pudr s obsahem vzácných pigmentů pro dosažení sametového vzhledu pleti zafixuje make-up a zabraňuje vzniku mastného pocitu během dne. Pleť po nanesení působí pěstěnějším dojmem a make-up je chráněn proti doteku. Součástí každého pudru je labutěnka pro jednoduchou a rychlou aplikaci. SUPER CENY s dopravou do druhého dne!


Dermacol Invisible transparentní pudr odstín Light g. Jemná a lehká textura dodává pleti pocit hebkosti a velmi přirozený vzhled. Dokonale fixuje všechny typy make-upů a chrání pleť. Populární sypký transparentní pudr od Dermacolu jsem původně vůbec nechtěla kupovat. Jednu dobu jsem od pudrů totiž úplně upustila a nechtěla jsem vyhazovat větší částku za něco, co nevyužiju. Nakonec se k pudrům opět postupně vracím a bylo by tedy hříchem nezkusit něco tak slavného.


Předpokládám, že o téhle věcičce jste už slyšeli. Známý a ověřený transparentní pudr od Dermacolu. Mám ho doma už delší domu, v létě se na něj prášilo, ale teď opět přišel jeho čas.


Sestra ho má a musím přiznat, že jí sedne. Mě se líbí struktura, barva, design balení, všechno dobré. Pokožka je opravdu v pořádku po nanesení nebo nevím, jak bych to jinak řekla, je to velmi dobrý pudr. Dobrý den, máte nějaké zkušenosti nebo reference na obličejové olejíčky Salus?


Jeden stojí cca 120Kč, je to náhrada krému a složení je čistě přírodní. Produkt vám dodá: Parfum. Dalších nabídek od 1Kč.


Já jsem samozřejmě bez rozmýšlení sáhla po té světlejší Light. Transparentní pudr dokonale zafixuje make-up a zabrání lesku během celého dne. I tak je prášek jemně do žluta a není čistě bílý, jak jsem byla zvyklá od Elf.


Což ale samozřejmě vůbec ničemu nevadí, na obličeji je krásně transparentní. K tomu se ale dostaneme . To, že preferuju pudry sypké, asi už víte, ale do kabelky se zas hodí. Hypoalergenní – bez parfemace, dotekuodolný. Pěstěná a zmatněná pleť. S končícím létem pomalu nastává čas zasunout broznery hlouběji do šuplíku a nachystat se na sezónu matné, porcelánově bezchybné pleti.


Pokud hledáte produkt, který vám k ní pomůže, vyzkoušejte sypký transparentní purd. My jsme to už udělaly a takhle u nás dopadly.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.