Monday 22 May 2017

Horní frézka stůl

Podívejme se podrobněji na stolek pro horní frézku od uni-max. Obchod ověřený zákazníky. Stolek má univerzální upínací desku pro bez.


Ten plechový stůl pro horní frézku (tuším Proma) jsem měl a nebyl jsem s ním spokojen. Způsob uchycení frézky i mechanizmus vedení frézovaného dřeva je hrozný aušus. Profesionální stolek PICCOLO pro libovolnou horní frézku je určen pro podélné a příčné frézování dřevních materiálů.


Součástí stolku je podélné a úhlovací pravítko. Proto máme širokou nabídku frézovacích stolků, které jsou ideální pro řemeslníky , kutily, ale i pro profesionály. Doporučujeme Vám frézovací stolky CMT a JET, do kterých jednoduše upnete horní frézku CMT7E, pro kterou je druhým pracovním domovem frézovací stolek.


Kvalitní frézovací stolek. Univerzální stolek pro horní frézky značky FERM a jiné. Po připevnění frézky slouží jako stolní frézka pro dlabání otvorů, frézování lišt apod.


Rozměry stolu: 430x440mm. Dobry den pratele, hledal jsem na foru ale tot tema jsem tu neobjevil. Koukal jsem na zeleny Bosh. Jen si s tim chci hrat a. Ale proč si pořídit ten delší, s přídavnými bočními stolky? Nabídka stolů pro horní frézy.


Díky stolu pro horní frézu je práce se strojem přesnější i bezpečnější. STŮL celkový rozměr (s nástavci): 860x330mm základní rozměr stolu: . Neměl byste někdo nějaký plánek, fotografie, nápady, které by mi pomohly? Frézovací hlava s odsáváním u CNC stroje. Upínací šablona-přípravek.


Lehký hlinikový pracovní stůl OFT1německého výrobce Holzmann je vhodný por všechny běžné horní frézky. Horní frézka - upínání nástrojů -excentrické. Technické parametry: Pracovní stůl : 8x 610.


Pokud ale máte vlastní dílnu, začněte o jeho pořízení uvažovat. Dají se s ním totiž dělat báječné věci, například ozdobné lišty.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.