Thursday 2 March 2017

Vzorky zdarma ale opravdu zdarma

Při brouzdání na internetu jsem narazila na diskuzi týkající se zasílání nejrůznějších vzorků zdarma. Všechny zde uvedená vzorky mi skutečně přišly a za žádný jsem poštovné neplatila. Na naší stránce najdete seznam nejrůznějších vzorků zdarma , které je možné na internetu získat.


ZDE :) Přišlo: 3x vložky,letáčky, dopis. NIC,, a docela mně i sklamali, ale co už ;) Jo, ale ten 4D krém,je úžasný :DD. Mějte na paměti, že prodejcům dáváte svoje kontaktní údaje a pravděpodobně vám později budou chtít zasílat reklamu. Také proto zbytečně neobjednávejte věci, které opravdu nepotřebujete. Většinou se jedná o reklamní vzorky nebo katalogy, ale přesto můžete najít i opravdové perly.


Bezplatné vzorky vše na jednom místě. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Ahojky, na stránkách Pampers jsou k dispozici vzorky plen :). Co ja si pamatuju, tak pred deviti lety jsem dostala na pozadani sunárek, hami, presne nevim, ale nejake papkani pro prtouse jestli neco dalsiho uz nevim :neviNapsat . Kosmetika od Arbonne - Po vyplnění formuláře vám firma Arbonne pošle vzorek kosmetiky zdarma. Získávejte zdarma vzorky až do vaší schránky!


Ahoj, já jsem našel super stránku na věci, které jsou zdarma. Dávají tam nejenom vzorky a služby ale i super tipy. Zatím jen v DM, ale žádný kupón na balíček nepřišel.


Jen na slevy a šátek zdarma. A tam šlo zadat normálně českou adresu. Mám otázku nevíte nějaké aktuální adresy kde posílají vzorky zdarma kromě Nivei? Jsou v tom opravdu hezké obrázky. Já je budu používat třeba do školy a tak.


Ahoj holky,tohle téma už tu je, ale máte nějaké nové typy na vzorečky zdarma ? Vichy a Eucerin, bych řekla. Zde je fůra vzorků zdarma ale i ukázkových čísel různých časopisů také zdarma. Jen si vybrat,myslím že každý si zde přijde na své. MolgaTady si vyhrajete dárečky,podle svého vkusu.


Myslím, že není vhodné přijít do lékárny a říct : „Dejte mi nějaký vzorek zdarma. Po registraci na tomto webu, Vám budou zdarma zaslány dva vzorky (alespoň mě došly dva) kosmetiky Mineral beauty systém, bez nutnosti nákupu. Vše je dnes pořádně drahé a ukořistit nějakou tu slevu, se tedy hodí.


A co takhle si nechat zaplatit nákup zdarma ? Na těchto stránkách máte. Nejen že si sami rozhodujete o tom, kolik námahy a kdy se budete práci věnovat, ale budete mít k dispozici tým vyškolených kolegů, kteří Vám pomůžou v začatcích. NIC neznáte někdo kde se dají sehnat nějaké vzorky opravdu zdarma i bez poštovného? Dudlík NUK nepřišel jako vzorek , to byl první dudlík, který jsem si pro dítě koupila (než jsem zjistila, že je možné získat nějaký zdarma jako vzorek ).

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.