Thursday 2 March 2017

Poprvé na gynekologii ve 20

May ahoj, četla jsem snad všechny příspěvky na téma prvních návštěv na gynekologii , ale nenašla jsem tam jednoznačně to, co jsem hledala. Trochu nechápu, když to někdo oddaluje do , natož ještě dýl. Kolem jsem měla pocit, že bych tam zajít měla, jenže jsem se styděla, že bych musela říct, že jsem tam poprvé a byla jsem v té době ještě panna. Teď se bojím reakce lékaře, když mu řeknu, že v takovémto věku jsem na gynekologii poprvé.


Jan I když o gynekologii je tu spoustu článků, neustále mi chodí nové a nové komentáře a dotazy a určitě chápete, že ne vždy mám čas odpovídat. Proto pro Vás, kterým stále není něco jasné, jsem přichystala článek Krok za krokem, kde doufám vše shrnu a vysvětlím. Samozřejmě pokud byste stále měli jisté . Apr První návštěva gynekologa v pozdějším věku už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a. Za mě ano, já tam byla asi ve poprvé , pak každý rok… Napsat příspěvek. Jsem v Anglii a tady ani . Oct já jsem poprvé šla ke gynekologovi ve 20ti.


Chtěli jsme s přítelem miminko, ale nejdřív jsem si chtěla zajít k doktorovi aby me prohlidl jestli je vsechno ok. Sestřička se mě zeptala na bývaleho gynekologa tak jsem jí řekla, že jsem žádného neměla a dál jí to nezajímalo, jen doktor se mě ptal proč jsem . Přečtěte si rady a zkušenosti na téma v letech ke gynekologovi. No možná už ve 2 protože za chvíli budu mít narozky. Nenavštěvování gynekologie posts Poprvé u gynekologa posts První návštěva gynekologa pro předepsání HA posts Proč se objednává na gynekologii týden po menstruaci?


S první prohlídkou tohoto druhu bývají spojeny obavy a řada otázek. Zodpovíme ty nejvíce kladené. Mar Terezu (16) čeká první gynekologické vyšetření. Je nervózní, i když jí máma popsala, že ji nečeká nic strašného a hlavně, že tím výrazně sníží pozdější rizika. Než dceru k ženskému lékaři poprvé objednáte, proberte to s ní a ptejte se na její obavy.


Feb Když jsem byla poprvé na gynekologii taky jsem měla sukni :D. Měla jsem z toho takový zážitek, že má další návštěva gynekologické ordinace se odehrála až po letech. Diskuse se nevedou, a když se na něco zeptám, dostanu sprduňk, že čeká dalších ženských a já zdržuju. Apr Pokud jsi ještě u gynekologa nikdy nebyla, přečti si následující článek, který ti poradí, jak gynekologa vybírat a taky, jak vypadá první návštěva.


Kdy poprvé gynekologa navštívit? Většina dívek se na „gyndu“ odhodlá v době, kdy začíná se sexuálním životem, a potřebují předepsat hormonální antikoncepci. Každá dívka by měla první gynekologické vyšetření absolvovat ještě před zahájením sexuálního života, a to i když nemá žádné problémy. Dobrý den, je mi let, a gynekologii jsem ještě nebyla, ani jsem se tam nechystala. Jan Slečny od patnácti let mohou navštěvovat gynekologa samy, bez rodičů.


Ti se ani nemusí dozvědět, že jejich dcera třeba bere antikoncepci. V kolika letech s preventivními prohlídkami začít. Vhodným věkem pro první preventivní prohlídku je až let - v každém případě je prohlídka vhodná po zahájení intimního života. POZOR: Je vhodné konzultovat již před prvním stykem gynekologa pro nasazení hormonální antikoncepce!


Existuje nějaký věk, kdy žena už . Jako malou mě doktoři docela trápili. Proto se moje první návštěva na gynekologii rovnala velkému strachu. Ten se celkem umocnil, když mi jistá doktorka jen tak mezi řečí oznámila, že pokud budu brát antikoncepci, tak možná umřu.


Nicméně teď, o sedm let později, jsem živá a . Missing: První návštěva gynekologa – Maminka. Gynekologové radí, že by dívky měly navštívit gynekologa po první menstruaci. Většina ale přijde až když začínají se sexuálním životem. Nejčastějším důvodem je předepsání antikoncepce. Odkládat vyšetření by ale neměly dívky, které mají nějaké problémy,“ upozorňuje Jitka Krouželová . May Pokud má dívka zájem, může se také nechat očkovat proti rakovině děložního čípku – vakcínou Cervarix nebo Silgard.


U výtoku je třeba zjistit příčinu. Důvodů pro dřívější návštěvu gynekologa může být celá řada. Podle zkušeností Krhounkové totiž přes. Jdu poprvé ve na gynekologii.


Chtěla bych vás požádat o pár rad. Jun Kdy bych měla zajít poprvé na gynekologii ? Případně otázky: Musím si tam zajít přesně v 15ti? Nemáš-li žádné potíže a pokud nepotřebuješ předepsat hormonální antikoncepci či se jinak s lékařem poradit, nemusíš s první návštěvou gynekologie spěchat. Připravte si kapesníky, budete plakat od smíchu i dojetí.


One man show TÁTA je humornou zpovedí.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.