Wednesday 28 September 2016

Essence stíny recenze

Fotky nejsou nijak upravené, ani barevně, můžete si tedy dobře všimnout, jak fialové stíny úžasně vytáhnou zelenou barvu z očí (normálně mám spíše do modrošeda), proto zelenoočky, určitě si pořiďte fialové stíny pro kočičí oči :)! Kombinace barev je dnes taková zvláštní, asi bych za jiných okolností zvolila . Nela Procházková Comments. Ne každý výrobek je ovšem tak úžasný, jak bychom chtěly.


Tentokrát se zaměřím na oční stíny , které mám doma, a po jednom je stručně zhodnotím.

Stíny mají totiž různou konzistenci i kvalitu, takže lépe si o nich . Byla jsem hodně zvědavá, jak budou provedené a především, jestli mě doopravdy zaujmou. Dneska si povíme o první části novinek, které se týkají líčení očí. Jako když jsem pak doma studovala paletky vedle sebe, tak mi přijde, že obsahují s nude paletkou i stejné stíny , takže tu mám některých barev rovnou.


RECENZE : oční stíny pěti různých značek (Sleek, Maybelline,) Nazdárek,. A to nemluvím o tom, že recenze na laky na nehty teprve bude. Essence 3D stíny – recenze.

Dlouho jsem se jen tak nevypsala a protože psaní miluji, tak vám ráda něco napíšu. Je to jakoby freedom paletka, což znamená, že si dokupujete stíny do prázdné paletky. Samotná paletka je černá a na jejím víčku . Hodnocení produktu: (Perfektní)recenze.


Odkazy na odborné recenze. Kompletní informace k výběru. Výdrž laku nemohu nějak obrazně říct, protože tento lak jsem doplnila ještě vrstvičkou krycího laku od této značky gel look plumping, který si nemohu vynachválit. Provedení se mi moc líbilo, to má . Balení je pěkně kulaté a sladí barvy! Obal je na otevírání nahoru.


Zespod je napsaný odstín a vlastně to co obsahuje takže ingredience očních stínů. Barvy no tak tyhle barvy přesně mám . Já jsem měla možnost pár věcí vyzkoušet, takže se dneska mrkneme jak dopadla řasenka, dvoje stíny a dvoje . Určeno pro: Ženy Účinky: vytváří 3D efekt třpytivé odstíny na očním víčku drží nekonečně dlouho vysoká pigmentace barev Jak používat: . Speciál: Recenze Manhattan.

Oční stíny : Lepší průměr, dobrá výdrž, hezké barvy, pigmentace, průměrné balení. Tekuté stíny nejsou vhodné jako báze pod stíny. Manhattan má speciální bázi pod stíny v kalíšku, která je daleko lepší.


Horší průměr, dřív bývaly lepší. Tužky a linky: Velmi dobré, hlavně linky v peru . Báze má tělovou barvu, zdá se mi s podtónem do žluta. Dnes přináším krátkou recenzi. Můžeš nanést jako oční stíny nebo jako podklad pro delší trvání očních stínů. V odstínu světle růžové nebo béžové.


Poznámka: Vyobrazený odstín může být spíše orientační, záleží na nastavení barev Vašeho monitoru. Počet testovaných produktů: 13. Používáte-li při líčení oční stíny , poraďte se s naší databází, které nejlépe vybrat. Test ukázal, že nezáleží, zda zvolíte tekuté, pudrové nebo krémové, dobrou službu Vám prokáží levné stíny stejně jako drahé. Na essence nude edici jsem se moc těšila.


Přirozené odstíny vypadají na obličeji skvěle. Otestovala jsem make-up a paletku očních stínů. Musím essence opravdu pochválit. Oba produkty mě mile překvapily.


Ostatně, přesvědčte se o tom v mé recenzi. Udělejte si přehled o cenách, přečtěte si recenze a hodnocení, zjistěte dostupnost nebo najděte podobné produkty a vhodné příslušenství.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.