Friday 2 September 2016

Cooking with šůša

Ať už jste vegetarián, trpíte alergií na lepek nebo jednoduše milujete zdravý životní styl, je pro vás tato kniha přesně ta pravá. Nemusíte v kuchyni trávit hodiny, abyste vykouzlili báječné a chuťově dokonalé jídlo. V kuchařce naleznete přes bezlepkových a bezmasých receptů na . Hledáte Cooking with Šůša od Michaela Šupáková?


Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst. Kniha: Cooking with Šůša (Michaela Šupáková).

Nakupujte knihy online ve vašem oblíbeném knihkupectví Martinus. Prohlédněte si cenové nabídky na Cooking with Šůša - Michaela Šupáková od obchodů na Zboží. Udělejte si přehled o cenách, přečtěte si recenze a hodnocení, zjistěte dostupnost nebo najděte podobné produkty a vhodné příslušenství.


Jmenuji se Míša alias Šůša a jsem z Ostravy. Je to paradox, ale vaření mě nikdy moc nebavilo. Moje maminka je kuchařka a pamatuji si, že jsem u přípravy nedělního oběda musela stát u sporáku a sledovat, jak se co dělá. Všechny informace o produktu Kniha Cooking with Šůša - Michaela Šupáková, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Cooking with Šůša - Michaela Šupáková.


Minulý týden mne zaujal odkaz na diskusi Vaření. Naše čtenářka v něm uveřejnila pozvánku na svůj blog o vaření.

Napsala jsem tedy Míše (s nickem Bounty), aby nám o svém blogu Cooking with Šůša napsala. Recenze - Cooking with Šůša - Michaela Šupáková. Krásný den, poslední tip na kuchařku v tomto roce, tedy pokud se nestane nic, co by mě donutilo zase něco koupit :D Miluju vaření, to všichni víte.


Miluju vaření ač mám děti, co nejedí, vážně , jsou to brethariáni až se z nich kouří, krom nejmenšího, který . Pokud máte rádi sladké snídaně, přijdete si tu rozhodně na své. A vězte, že nejen snídaňové kaše v knize najdete, co takhle nastartovat den úžasnými banánovými lívanečky, to už vás nic nerozhodí! Trvalo to celých osm měsíců, během kterých jsem pro vás vymyslela, uvařila a nafotila . Michaela Šupáková alias Cooking with Šůša ráda zkouší nové recepty a nevšední chutě – a také se o ně pravidelně dělí na svém blogu. Miluje focení, vaření a zdravý životní styl.


Nedávno vydala svou kuchařku zaměřenou na bezlepkové a bezmasé recepty. Dnes jsem si pro vás připravila jednoduchý recept na pohanku s grilovanou zeleninou. Teď přes léto mám tuhle úpravu zeleniny nejradši. Vše lehce zakápnu olivovým olejem, posypu bylinkami a nechám chvilku grilovat.


Je to takový lehký obě který vás zasytí a zároveň se nebudete cítit přecpaní :-) K pohance můžete. Mrkvová polévka vás nejen zasytí, ale i hezky zahřeje. Aby byla polévka krásně krémová a měla tu správnou chuť, přidávám do ní na závěr ještě lžíci arašídového másla. Název: COOKING WITH ŠŮŠA.


Autor: Šupáková Michaela. Nakladatelství: Computer Press.

Cena: 2Kč Přidat do košíku vložit do košíku.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.