Friday 1 July 2016

Předčtenářské dovednosti

Teoretická část práce představuje koncept teoretických východisek týkajících se gramot-nosti, čtenářské gramotnosti, funkční gramotnosti, předčtenářské . Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Promýšlený a vědomý přístup k utváření těchto dovedností v raném věku pak umožňuje jejich aplikaci do běžného života dítěte, čímž se rozvoj předčtenářských dovedností stává nenásilným a přirozeným procesem. Na základě uvedených definic čtenářské gramotnosti a . Teoretická část se zaměřuje na problematiku pregramotnosti v souvislosti s RVP PV, je zde vymezeno předčtenářské období, předpoklady pro úspěšné zvládnutí čtení a . Katedra speciální pedagogiky.


Vedoucí práce: Vypracovala: doc. Předčtenářské dovednosti u dětí předškolního věku. Miroslava Bartoňová, Ph. Určeno pro předškolní stupeň MŠ a první ročník ZŠ Soubor obsahuje výukových karet, vždy s úkoly.


Karta se zasune do rámečku a barevné knoflíky se přisouvají ke správné odpovědi. V rámci rozvoje předčtenářských dovedností se naše mateřská škola zapojila do projektu Celé Česko čte dětem. Jak na rozvoj předčtenářských dovedností. MOTANICE je ideální didaktickou pomůckou, která má za úkol prověřit připravenost dítěte pro vstup do základní školy a úroveň předčtenářských dovedností. MOTANICE také tříbí manuální zručnost, protože dítě je nuceno během hry hrací provázek provlékat drobnými zářezy v hrací . V průběhu celého roku budou pedagogové v dětech rozvíjet předčtenářské dovednosti , lásku k četbě i slovu, schopnost soustředit se, vnímat čtené, verbálně se vyjadřovat, popisovat okolní svět.


Obohacovat paměť, posilovat tím vlastní sebevědomí, poznání, schopnost vyjádřit myšlené. Formováním předčtenářských. Stejným způsobem jako děti při práci s tímto souborem analyzují. Popis produktu Motanice předčtenářské dovednosti. Hra s názvem Motanice je ideální didaktickou pomůckou, která dítěti pomáhá spontánně osvojovat svět kolem sebe a rozvíjí jeho logiku.


Hra obsahuje hracích karet s logickými dvojicemi ve formě obrázků, které je třeba správně spojit provázkem skrze drobné zářezy v . Název projektu: Podpora rozvoje emočního vývoje, předčtenářských dovedností a moderních metod vzdělávání v MŠ. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Partner projektu: Erudis, o. Rozvoj předčtenářských dovedností v MŠ - DVPP.


Vystudovala učitelství pro. K práci s kartami je potřeba mít zakoupený rámeček Logico Piccolo. Karta Sledování stop Karta Nalezení výřezů z obrázků s konkrétním.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.