Friday 28 August 2015

Zbavte se nepořádku s fengšuej karen kingstonová pdf

Aby byl prostor v harmonii a posiloval nás, musí být očištěn od nepořádku a krámů. Zbavte se nepořádku s feng - šuej - Karen. Ukázka knihy z internetového knihkupectví. Nakupujte knihy online ve vašem oblíbeném knihkupectví Martinus.


Karen Kingstonová tu s nadhledem a humorem zkoumá, co nepořádek vlastně je , proč jej máme a co výměnou za všechny zbytečnosti získáme – energii, čas a . Hodnocení, komentáře, zajímavosti a informace o knize. Vydala Grada Publishing, a. Odpovědný redaktor Zdeněk Kubín. Sazba a zlom Antonín Plicka. Návrh a zpracování obálky Antonín Plicka. A také výborně přeložená a vypravená.


Jenže nejhorší vliv měl ten binec právě na mě. A když mi to v jednu chvíli došlo, musela jsem s tím něco udělat teď hned. To, co jsem se naučila před třemi lety, praktikuju do dneška. To si Karen opravdu myslí, že stačí pár tahů mopem a budu rázem spokojenější?


Poté co jsem ji zaklapla, vrhla jsem se do práce jako šílená a začala jsem zbavovat svůj byt veškerého nepotřebného harampádí. Přineslo mi to takové odlehčení a projasnění, že jsem se takřka ihned cítila jako úplně jiný člověk. Jsem máma tří dětí (let, roky a půl roku) a musím říct, že s příchodem třetího miminka se mi otevřely oči. S prvním a druhým dítětem jsem se neustále marně snažila o dokonalost, které se mi občas i dařilo.


ZBAVTE SE NEPOŘÁDKU S FENG ŠUEJ , Karen Kingstonová , nakl. Orsini, 2stran, (2Kč). Kniha předkládá zajímavý pohled na nepořádek, který si kolem sebe vytváříme a ukazuje souvislosti s naším životem. Přináší spoustu praktických tipů jak.


Zde si můžete tipy na knihy ve formátu pdf stáhnout zdarma . To pak platí jak na tělesné, tak i na duševní úrovni. Dítě se speciálními potřebami. Podle učení feng - šuej je . Vánoční čas Dekorace barvami na sklo. Riješite se nereda uz pomoć feng shuija. Buy online at: najboljeknjige.


Clear Your Clutter with Feng Shui by Karen Kingston - Czech paperback edition. Na našich stránkách si můžete stáhnout a číst knihy. This Pin was discovered by Míša Tomanová. Discover (and save) your own Pins on Pinterest.


Matematika pro každého, aneb, Rychlokurz matematiky. Zkrocení nebezpečného lorda. Můj život s Daphne du Maurier. Jazyk: Čeština ISBN: Formát: PDF.


Chcete jej stáhnout nebo si ji přečíst online? Autorka svým přístupem odkazuje k Sigmundu .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.