Friday 20 February 2015

Thermo home zkušenosti

Dobrý den, děkuji za reference. Mrzí mě Vaše špatná zkušenost. Můžu se zeptat, kdy Vám byl domeček postaven? Našla jsem totiž na jiných stránkách, že firmu kdysi vedl někdo jiný a ten byl podvodník, že teď firma funguje bez problémů. My jednáme s panem Poláškem a zatím v . Našli jsme je v centrálnéím registru dlužníků.


Jsme ve fázi před podpisem smlouvy o dílo a tak si ověřuji zkušenosti zákazníků s touto firmou. Firma mi nabízí osobní prohlídku nějakého asi vzorového domku, ale mě spíše zajímají ty nevzorové stavěné výhradně pro lidi. Mohl bych Vás prosím osobně kontaktovat a zeptat se na pár otázek ohledně . Dřevostavba od Thermo home ? Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.


Diskuze a fórum na téma rodinné domy, stavba, zahrada, bazény, interiér, kuchyně, koupelna, ložnice, design. Je potřeba si vzít svůj stavební dozor. A důsldně je hlídat, jinak vám zbydou oči pro pláč. Příklad: okna plastová jsou po roce zežloutlá.


Dodávají nekvalitní materiál. To jsou moje zkušenosti s THERMO HOME , SÍDLO BŘEZINĚVES PRAHA 8. Zvažujeme na společnost THERMO HOME žalobá. Prosím o případné rady a Vaše zkušenosti.


Bohužel jsme neuposlechli vnitřní hlas a všechna špatná hodnocení. Byli jsme ujišťováni, že se jedná o klamné informace a nepřející konkurenci. Nakonec nám nabídli i malou slevu.


Teď za to bohužel krutě platíme. Já mám velmi dobro zkušenost s firmou Thermo Home. A musím uznat, že vytápění našeho domu je docela laciné oproti srovnatelné zděné stavbě. Zpět na seznam vybraných firem.


Osobní zkušenosti jsou myslím tou nejlepší referencí. S výsledkem jejich práce jsem velmi spokojena. Vlastní bydlení na klíč již od jednoho milionu korun vám postaví Váš.


Zkušenosti : Celý život se věnuji stavebnictví, dělal jsem stavební dozory,od dělám jen dřevostavby. Jste fyzická osoba nebo podnikatel? Ale ze zkusenosti mohu konstatovat, ze neverim oohledne mikroklimatu tomu, co je v clanku uvadeno. Máte někdo zkušenosti nebo jakékoliv informace o tzv. Taky půjdeme do thermo home.


Aktuální ověřené informace: adresa, telefon a e-mail THERMO HOME group a. Levné a kvalitní domy na klíč THERMO HOME. Stavíme dřevostavby i zděné rodinné domy. THERMO HOME Společnost s ručením omezenýmTHERMO HOME Společnost s ručením omezeným - základní informace.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.